Opintoasiain koordinaattori, Imatran kaupunki
- Alkuperäinen julkaisupäivä 8.11.2024
- Hae viimeistään 22.11.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Opintoasian koordinaattorin tehtäviin kuuluvat muun muassa asiakaspalvelu, oppilashallinnon tehtävät ja oppilastietojen ylläpito, oppilaaksiottopäätösten ja muiden oppilaiden opetusjärjestelyjä koskevien päätösten valmistelu, oppilaiden todistukset, tilastotietojen päivittäminen, tarviketilaukset ym. koulun talous- ja yleishallintoon liittyvät tehtävät. Lisäksi työtehtäviin kuuluvat henkilökunnan palvelussuhde- ja palkka-asioihin liittyvien asioiden valmistelu. Työssä käytetään säännöllisesti Primus-, Koski- ja Wilma-, ESS-, Emilia-, Populus- ja M-Files-ohjelmistoja. Tehtävään tulee sisältymään jatkossa koulukuljetuspäätösten tekemistä, laskutusta sekä muita opintoasioihin liittyviä kokonaisuuksia.
Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen sekä eläväisen karjalaisen työyhteisön tuen. Ympäriltäsi löydät kehittymisestä innostuneen kaupungin, joka on kokoaan suurempi ja katsoo tulevaisuuteen. Meillä sinulla on mahdollisuus kehittää ammattitaitoasi ja työnkuvaasi.
Työntekijänämme saat myös
hyvät täydennyskoulutusmahdollisuudet
ePassi-edun kulttuuriin, liikuntaan ja hierontaan
työsuhdepolkupyöräedun
mahdollisuuden osallistua kehittämistyöhön ja vaikuttaa sen muotoutumiseen
mahdollisuuksia työkiertoon
perhemyönteisen työyhteisön
hyvät työnohjaus- ja valmennusmahdollisuudet
ennaltaehkäisevän työterveyshuollon, joka on työssä jaksamista tukevaa ja kattaa myös tarvittaessa erikoislääkärin konsultoinnin
savuttoman työyhteisön.
Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää soveltuvaa ammatillista tutkintoa tai alempaa korkeakoulututkintoa esimerkiksi liiketalouden ja hallinnon alalta. Arvostamme soveltuvan koulutuksen lisäksi työkokemusta vastaavanlaisista tehtävistä.
Kielitaitovaatimuksena on suomen kielen hyvä suullinen ja kirjallinen taito. Luemme eduksi englannin kielen käytännön kielitaidon.
Tehtävässä edellytetään itsenäistä ja huolellista työotetta, valmiuksia hallita monia eri ohjelmia ja asiakokonaisuuksia, hyviä asiakaspalvelu- ja tiimityötaitoja sekä sopeutumiskykyä vaihteleviin tilanteisiin ja eri ohjeistusten noudattamiseen.
Arvostamme organisointikykyä, järjestelmällisyyttä, asiakaspalvelukokemusta sekä koulutustietojärjestelmien hallintaa (esim. Wilma ja Primus). Katsomme eduksi kunnallishallinnon kokemuksen ja M-files-asianhallintajärjestelmän hallinnan sekä laskutusosaamisen ja kokemuksen hallinnollisten päätösten tekemisestä.
Tehtävään valitaan ansioitunein ja työnantajan sopivimmaksi haastattelujen ja muiden selvitysten perusteella arvioima henkilö.
Valitun on ennen työn vastaanottamista esitettävä lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä annetun lain (504/2002) mukainen rikosrekisteriote sekä käytävä erikseen annetussa määräajassa työhöntulotarkastuksessa. Palvelussuhteen ehdot määräytyvät KVTES:n mukaan. Tehtäväkohtainen palkka on 2491,26 euroa kuukaudessa. Lisäksi maksetaan mahdollisesti työkokemuslisää henkilön työkokemuksen perusteella. Käytämme toistaiseksi voimassa olevassa työsuhteessa kuuden kuukauden koeaikaa.
Toimita hakemuksesi perjantaihin 22.11.2024 kello 15.00 mennessä ensisijaisesti sähköisenä oheisen Kuntarekryn linkin kautta. Tarvittaessa voit lähettää hakemuksen postitse osoitteella Imatran kaupunki, Kirjaamo, Virastokatu 2, 55100 Imatra. Myös kirjallisena toimitetut hakemukset tallennetaan sähköiseen Kuntarekry-järjestelmään, josta tietoja käytetään vain tämän tehtävän täytössä. Opinto- ja työtodistuksia ei liitetä hakemukseen, niihin tutustumme haastattelun yhteydessä.
Tämä rekrytointi toteutetaan anonyyminä rekrytointina. Anonyymin rekrytoinnin tavoitteena on kohdentaa huomio hakijan sopivuuteen, ammatilliseen osaamiseen sekä työkokemukseen. Valinnat haastatteluun tehdään ilman hakijan henkilötietoja. Haastatteluvalinnat tekevä esihenkilö arvioi hakijoita hakemuksen perusteella näkemättä nimi-, yhteystieto-, ikä-, sukupuoli- ym. tunnistetietoja. Huomioithan vapaata hakemustekstiä kirjoittaessasi, että se noudattaa anonymiteetin periaatteita, eikä sisällä tunnistetietoja.
Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen sekä eläväisen karjalaisen työyhteisön tuen. Ympäriltäsi löydät kehittymisestä innostuneen kaupungin, joka on kokoaan suurempi ja katsoo tulevaisuuteen. Meillä sinulla on mahdollisuus kehittää ammattitaitoasi ja työnkuvaasi.
Työntekijänämme saat myös
hyvät täydennyskoulutusmahdollisuudet
ePassi-edun kulttuuriin, liikuntaan ja hierontaan
työsuhdepolkupyöräedun
mahdollisuuden osallistua kehittämistyöhön ja vaikuttaa sen muotoutumiseen
mahdollisuuksia työkiertoon
perhemyönteisen työyhteisön
hyvät työnohjaus- ja valmennusmahdollisuudet
ennaltaehkäisevän työterveyshuollon, joka on työssä jaksamista tukevaa ja kattaa myös tarvittaessa erikoislääkärin konsultoinnin
savuttoman työyhteisön.
Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää soveltuvaa ammatillista tutkintoa tai alempaa korkeakoulututkintoa esimerkiksi liiketalouden ja hallinnon alalta. Arvostamme soveltuvan koulutuksen lisäksi työkokemusta vastaavanlaisista tehtävistä.
Kielitaitovaatimuksena on suomen kielen hyvä suullinen ja kirjallinen taito. Luemme eduksi englannin kielen käytännön kielitaidon.
Tehtävässä edellytetään itsenäistä ja huolellista työotetta, valmiuksia hallita monia eri ohjelmia ja asiakokonaisuuksia, hyviä asiakaspalvelu- ja tiimityötaitoja sekä sopeutumiskykyä vaihteleviin tilanteisiin ja eri ohjeistusten noudattamiseen.
Arvostamme organisointikykyä, järjestelmällisyyttä, asiakaspalvelukokemusta sekä koulutustietojärjestelmien hallintaa (esim. Wilma ja Primus). Katsomme eduksi kunnallishallinnon kokemuksen ja M-files-asianhallintajärjestelmän hallinnan sekä laskutusosaamisen ja kokemuksen hallinnollisten päätösten tekemisestä.
Tehtävään valitaan ansioitunein ja työnantajan sopivimmaksi haastattelujen ja muiden selvitysten perusteella arvioima henkilö.
Valitun on ennen työn vastaanottamista esitettävä lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä annetun lain (504/2002) mukainen rikosrekisteriote sekä käytävä erikseen annetussa määräajassa työhöntulotarkastuksessa. Palvelussuhteen ehdot määräytyvät KVTES:n mukaan. Tehtäväkohtainen palkka on 2491,26 euroa kuukaudessa. Lisäksi maksetaan mahdollisesti työkokemuslisää henkilön työkokemuksen perusteella. Käytämme toistaiseksi voimassa olevassa työsuhteessa kuuden kuukauden koeaikaa.
Toimita hakemuksesi perjantaihin 22.11.2024 kello 15.00 mennessä ensisijaisesti sähköisenä oheisen Kuntarekryn linkin kautta. Tarvittaessa voit lähettää hakemuksen postitse osoitteella Imatran kaupunki, Kirjaamo, Virastokatu 2, 55100 Imatra. Myös kirjallisena toimitetut hakemukset tallennetaan sähköiseen Kuntarekry-järjestelmään, josta tietoja käytetään vain tämän tehtävän täytössä. Opinto- ja työtodistuksia ei liitetä hakemukseen, niihin tutustumme haastattelun yhteydessä.
Tämä rekrytointi toteutetaan anonyyminä rekrytointina. Anonyymin rekrytoinnin tavoitteena on kohdentaa huomio hakijan sopivuuteen, ammatilliseen osaamiseen sekä työkokemukseen. Valinnat haastatteluun tehdään ilman hakijan henkilötietoja. Haastatteluvalinnat tekevä esihenkilö arvioi hakijoita hakemuksen perusteella näkemättä nimi-, yhteystieto-, ikä-, sukupuoli- ym. tunnistetietoja. Huomioithan vapaata hakemustekstiä kirjoittaessasi, että se noudattaa anonymiteetin periaatteita, eikä sisällä tunnistetietoja.
Hae työpaikkaa osoitteesta https://www.kuntarekry.fi/tyoavain/IMA-06-105-24/fi_FI