Tekninen asiakaspavelija, Oy Everon Ab
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 7.11.2024
  • Hae viimeistään 21.11.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Etsimme nyt asiakaspalveluumme Turkuun teknistä asiakaspalvelijaa vastaamaan hoitaja- ja henkilöturvajärjestelmiemme teknisestä tuesta asiakkaillemme. Työtehtäviisi kuuluvat asiakaspalvelu puhelimitse ja sähköpostilla sekä teknisten ongelmien ratkaisu ja raportointi. Lisäksi tuet ja opastat Everon Suomen alihankkijoita teknisissä asioissa.

Onnistuaksesi tehtävässä tarvitset:
- Kokemusta asiakaspalvelutyöstä ja teknisestä tuesta
- Yhteistyökykyä ja ratkaisukeskeistä asennetta
- Kykyä työskennellä itsenäisesti sekä sopeutua muuttuviin tilanteisiin
- Myönteistä suhtautumista uuden oppimiseen ja halua kehittyä
- Sujuvaa suomen, ruotsin ja englannin kielen taitoa
- Asiakaslähtöistä palveluasennetta puhelimitse ja sähköpostitse

Lisäksi arvostamme:
- SQL-perusteiden hallintaa
- Atlassian-ohjelmistojen (Confluence ja Jira) käyttökokemusta
- Yleistä tietämystä tietoliikennetekniikasta ja tietotekniikasta
- Kerro meille! Todennäköisesti sinulla on jotain osaamista, josta tiedät olevan etua tässä tehtävässä!

Tarjoamme sinulle vakituisen ja vastuullisen tehtävän kehittyvällä hoivateknologia-alalla. Saat käyttöösi modernit työvälineet sekä mahdollisuuden olla kehittämässä palvelutuotantoamme. Työskentely tapahtuu pääsääntöisesti arkisin klo 816 välillä eli asiakaspalvelumme aukioloaikana.

Tulevaisuudessa me eri maissa työskentelevät everonilaiset teemme yhä tiiviimmin töitä yhdessä. Jaamme parhaita käytäntöjä, opettelemme uteliaina uusia taitoja ja kehittämme osaamistamme, sillä olemme sitoutuneet olemaan innovatiivinen kumppani asiakkaillemme myös tulevaisuudessa.

Meillä ihmiset viihtyvät myös toimistolla ja uskommekin säännöllisten kasvokkain tapahtuvien kohtaamisten arvoon. Työskentelymallimme on hybridi ja meillä on mahdollisuus tehdä myös etätöitä (50 % työajasta). Työsuhteen aluksi toivomme, että sinun on mahdollisuus olla enemmän läsnä toimistolla kuin etänä.

Tarjoamme sinulle:
- Kansainvälisen työympäristön Turku-twistillä
- Kattavan työterveyshuollon Terveystalossa
- Smartumin lounas- ja hyvinvointiedut
- Yhteiset tapahtumat ja aamiaiset
- Ilmaisen pysäköinnin toimistollamme Turun Kupittaalla

Ilmaisethan kiinnostuksesi liittyä joukkoomme torstaihin 21. marraskuuta 2024 mennessä. Tavoitteenamme on tehdä rekrytointipäätös joulukuun 2024 aikana. Keskustelemme palkkausperusteista ensimmäisessä tapaamisessamme.
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta https://www.lyyti.fi/reg/customer_support_specialist_everon