Markkinoinnin ammattilainen, Kotirouva Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 29.10.2024
- Hae viimeistään 11.11.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Tehtävät:
Kehität ja toteutat yrityksen markkinointistrategiaa eri kanavissa (digitaalinen markkinointi, verkkokauppa, sosiaalinen media, jne.).
Vastaat brändin näkyvyydestä ja yhtenäisyydestä.
Johdat ja koordinoit markkinointia sekä ulkoisia kumppaneita.
Seuraat markkinointikampanjoiden tuloksia ja raportoida niiden tehokkuudesta.
Innovoit uusia keinoja tavoittaa asiakkaita ja kasvattaa liiketoimintaa erityisesti verkkokaupan kautta.
Kehität myynnin edistämistoimia myymälöissä.
Pysyt ajan tasalla markkinoinnin ja verkkokaupan uusimmista trendeistä
Odotamme sinulta:
Vähintään 3-5 vuoden kokemusta markkinoinnin parissa.
Hands-on -asennetta, kykyä tarttua toimeen omatoimisesti ja nopeasti.
Kokemusta verkkokaupan kehittämisestä ja markkinoinnista.
Työtä pelkäämätöntä otetta ja valmiutta ottaa vastuuta.
Kokemusta digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median kampanjoiden suunnittelusta, toteuttamisesta ja analysoinnista.
Hyviä projektinhallintataitoja.
Erinomaisia viestintä- ja yhteistyötaitoja.
Luovuutta ja kykyä ajatella strategisesti.
Tuloslähtöisyyttä ja analyyttistä ajattelutapaa.
Soveltuvaa koulutusta (esim. markkinointi, viestintä, liiketalous).
Tarjoamme:
Monipuolisia ja vastuullisia työtehtäviä dynaamisessa työympäristössä.
Mahdollisuuden vaikuttaa yrityksen kasvuun ja menestykseen erityisesti verkkokauppatoiminnassa.
Kilpailukykyisen palkan.
Työpaikan, jossa emme työskentele etänä.
Tehtävä on määräaikainen ja kokopäiväinen, alustavasti 8/2025 asti.
Kiinnostuitko? Lähetä CV ja vapaamuotoinen hakemuksesi viimeistään 11.11.2024 osoitteeseen eija.nyman@kotirouva.com
Huomioithan, että aloitamme haastattelut jo hakuaikana, joten toimi nopeasti!
Kehität ja toteutat yrityksen markkinointistrategiaa eri kanavissa (digitaalinen markkinointi, verkkokauppa, sosiaalinen media, jne.).
Vastaat brändin näkyvyydestä ja yhtenäisyydestä.
Johdat ja koordinoit markkinointia sekä ulkoisia kumppaneita.
Seuraat markkinointikampanjoiden tuloksia ja raportoida niiden tehokkuudesta.
Innovoit uusia keinoja tavoittaa asiakkaita ja kasvattaa liiketoimintaa erityisesti verkkokaupan kautta.
Kehität myynnin edistämistoimia myymälöissä.
Pysyt ajan tasalla markkinoinnin ja verkkokaupan uusimmista trendeistä
Odotamme sinulta:
Vähintään 3-5 vuoden kokemusta markkinoinnin parissa.
Hands-on -asennetta, kykyä tarttua toimeen omatoimisesti ja nopeasti.
Kokemusta verkkokaupan kehittämisestä ja markkinoinnista.
Työtä pelkäämätöntä otetta ja valmiutta ottaa vastuuta.
Kokemusta digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median kampanjoiden suunnittelusta, toteuttamisesta ja analysoinnista.
Hyviä projektinhallintataitoja.
Erinomaisia viestintä- ja yhteistyötaitoja.
Luovuutta ja kykyä ajatella strategisesti.
Tuloslähtöisyyttä ja analyyttistä ajattelutapaa.
Soveltuvaa koulutusta (esim. markkinointi, viestintä, liiketalous).
Tarjoamme:
Monipuolisia ja vastuullisia työtehtäviä dynaamisessa työympäristössä.
Mahdollisuuden vaikuttaa yrityksen kasvuun ja menestykseen erityisesti verkkokauppatoiminnassa.
Kilpailukykyisen palkan.
Työpaikan, jossa emme työskentele etänä.
Tehtävä on määräaikainen ja kokopäiväinen, alustavasti 8/2025 asti.
Kiinnostuitko? Lähetä CV ja vapaamuotoinen hakemuksesi viimeistään 11.11.2024 osoitteeseen eija.nyman@kotirouva.com
Huomioithan, että aloitamme haastattelut jo hakuaikana, joten toimi nopeasti!
Hae työpaikkaa osoitteesta mailto:eija.nyman@kotirouva.com