Toimistosihteeri, Avecor Oy
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 9.10.2024
  • Hae viimeistään 25.10.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Avecor Oy on innovatiivinen, kasvava ja erilainen brändi- sekä työpaikkatuotteisiin keskittynyt toimittaja. Teemme vihreiden ja kotimaisten tuotteiden keskitetyt hankinnat asiakkaillemme helpoksi avaimet käteen palvelulla. Avecorin asiakkaita ovat kaikenlaiset yritykset, aina pienen tiimin yrityksistä monikansallisiin yhtiöihin.

Olemme merkittävä koko Suomessa toimiva tukkuliike ja asiantuntijamyyjämme ovat Suomen parhaimmistoa alallaan. Toimintatapaamme kuuluvat loistava asiakaspalvelu, räätälöidyt ratkaisut, nopeat toimitukset ja rennon asiallinen meininki. Liikevaihtomme vuonna 2023 oli 3,5 miljoonaa euroa ja työllistämme n.20 henkilöä eri puolilla Suomea. Lue lisää www.avecor.fi.

Etsimme äitiysloman sijaistajaa toimistosihteeriksi. Tulet toimimaan linkkinä toimittajien ja asiakkaidemme välillä. Pääasiallisena tehtävänäsi on tilausten käsittely, sähköpostit, laskutus sekä vedosliikenne. Päivittäistä työtäsi teet pääsääntöisesti viidentoista asiantuntijamyyjämme, asiakkaidemme sekä lukuisten toimittajakumppaneidemme kanssa.

Tehtävässäsi tulet toimimaan myös myynnin tuen tehtävissä, autat myyjiä tilausten käsittelyssä, muodostat tarvittaessa vektoroituja aineistoja sekä hoidat myyntireskontraa yhdessä kirjanpitäjämme kanssa. Näistä emme odota valmista kokemusta, sillä koulutamme sinut tehtävään huolella. Meillä menestyt innokkaalla asenteella ja oppimisen halulla. Avecorilla pääset oppimaan kattavasti tukkuliiketoiminnasta ja toimimaan monipuolisesti erilaisissa tehtävissä, mielenkiintoisten sekä laadukkaiden tuotteiden parissa.

Etsimällämme henkilöllä toivomme olevan:

Tehtävään soveltuva koulutus, esimerkiksi liiketaloudesta tai markkinoinnista.
Jonkin verran työkokemusta, esimerkiksi asiakaspalvelusta tai myynnin tuesta.
Tietotekniikan sujuvat käyttötaidot ja kyky omaksua uusia asioita. Eduksesi katsomme kiinnostuksen ja valmiudet graafiseen suunnitteluun.
Kyky ilmaista itseään sujuvasti niin kirjallisesti kuin suullisesti. Tärkeimmät työkalusi ovat puhelin ja sähköposti.
Palveluhenkisyyttä ja taito luovia näppärästi eri tehtävien välillä. Autat mielelläsi muita ja tartut aktiivisesti toimeen.
Sujuva suomen sekä englannin kielen taito. Toimittajakumppanimme sijaitsevat niin kotimaassa kuin ulkomailla.
Etsimme henkilöä, jonka kanssa asiointi on mukavaa ja helppoa. Saat asioita aikaan ja tarvittaessa tartut myös muihin sinulle osoitettuihin tehtäviin. Olet osa dynaamista ja nuorekasta työyhteisöä, jossa sinun aktiivinen työotteesi edesauttaa myyjiämme onnistumaan työssään entistä paremmin.

Meillä saat:

Tilaisuuden kasvaa ja kehittyä ammattilaiseksi toimistosihteerin työssä.
Olla osa kasvuyhtiön kehitystä sekä osa nuorekasta, rentoa, mutta asiantuntevaa työyhteisöä.
Tuotevalikoimamme tuotteita kotiin vietäväksi, niistä sinulla ei varmasti tule olemaan pulaa.
Esimiehen ja kollegoiden tuen työllesi.

Ennen hakemuksen jättämistä voit käydä tutustumassa tuleviin kollegoihisi kotisivuiltamme https://avecor.fi/pages/contact. Tehtävässä pääset aloittamaan marraskuussa, joten ennen sitä haluaisimme tutustua sinuun tarkemmin. Lisätietoja tehtävästä antaa Avecor Oy:n toimitusjohtaja Miko Kahlos +358 44 5412 227 tai miko.kahlos@avecor.fi. Puhelintiedustelut tiistaisin ja keskiviikkoisin klo 13-15. Pyydämme lähettämään hakemuksen ja ansioluettelon palkkatoiveineen miko.kahlos@avecor.fi.
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta mailto:miko.kahlos@avecor.fi