Business Development Manager
Tietoa tehtävästä
Etsimme innovatiivista ja tuloshakuista liiketoiminnan kehityspäällikköä Business Development Manager –rooliin kehittämään ostolaskujen kierrätysohjelmiston (P2P) liiketoimintaa pohjoismaisella tasolla.
Etsimämme henkilö suunnittelee ja rakentaa kasvavaa liiketoimintaa aktiivisella otteella, konseptoi tarjoamaa ja toimitusprosessia, osallistuu myyntiin ja presalesiin sekä auttaa myyjiä onnistumaan. Tehtävän keskiössä ovat myös jatkuva kehitys, yhteistyö ja innovointi tiimin ja Azetsin muiden yksiköiden kanssa.
Tehtävässä onnistumisen edellytyksenä on vähintään 5 vuoden kokemus IT:n tai taloushallinnon ulkoistuspalveluiden toimialalla. Ideaalitapauksessa valittavalla henkilöllä olisi kokemusta strategisesta suunnittelusta, toimittaja- ja asiakassuhteiden johtamisesta, projektien hallinnasta ja liiketoimintaprosessien optimoinnista. Sopiva tausta on esimerkiksi liiketoiminnan vetämisestä tai myynnistä, mutta myös kokemus asiantuntija- tai asiakkuudenjohdon rooleista voi luoda hyvän pohjan onnistumiselle, yhdistettynä todelliseen paloon kehittää liiketoimintaa.
Keskeisimmät vastuualueet tehtävässä ovat
Baswaren ostolaskujen kierrätysohjelman (P2P) liiketoiminnan kehittäminen pohjoismaisella tasolla
Tarjoaman tuotteistaminen ja ratkaisuiden kehittäminen
Toimittaja- ja kumppaniyhteistyön johtaminen
Myyntiin, presalesiin ja markkinointiin osallistuminen oman liiketoiminta-alueen osalta
Päätöksenteko faktapohjaisesti, liiketoimintatavoitteiden saavuttaminen varmistaen
Tiivis yhteistyö ja uusien liiketoimintamahdollisuuksien innovointi Azetsin muiden liiketoimintayksiköiden kanssa
Tehtävässä menestyminen edellyttää
Kaupallista tai teknistä koulutustaustaa
Vahvaa halua ja kyvykkyyttä johtaa liiketoimintaa erinomaisiin tuloksiin
Kykyä ja halua työskennellä liiketoimintatavoitteiden, taloushallinnon tunnuslukujen ja päätöksenteon parissa
Myynnillistä ja asiakaslähtöistä otetta sekä kykyä rakentaa kumppanuuksia
Innovatiivista, tuloshakuista ja eteenpäin katsovaa asennetta
Halua työskennellä kansainvälisessä yrityksessä sekä kykyä viestiä ja esiintyä sujuvasti suomeksi ja englanniksi
Kokemus ostolaskujen kierrättämisohjelmistojen parissa työskentelystä on tehtävässä selkeä etu
Tämä tehtävä tarjoaa kunnianhimoiselle ammattilaiselle ainutlaatuisen mahdollisuuden yhdistää suuren organisaation vakaus ja kehittyvän liiketoiminnan todellinen vaikutusmahdollisuus, jossa voit jättää oman kädenjälkesi. Azetsin kansainvälinen ja kasvava toimintaympäristö, joka nojaa moderniin teknologiakehitykseen, tarjoaa asiantuntijalle innostavan ja dynaamisen työskentely-ympäristön. Lisäksi pääset osaksi tiivistä ammattiyhteisöä, jossa yksiköiden ja tiimien välillä tehdään aktiivista yhteistyötä ja jaetaan osaamista.
Kiinnostuitko?
Haluamme kuulla sinusta ja osaamisestasi lisää! Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 17.11.2024. Lisätietoja tehtävästä antaa Business Line Lead Tuula Aro (tuula.aro@azets.com).
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 8 000 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Kurkkaa myös Petrin ja Katjan blogikirjoitukset tai katso oheinen video, niin tiedät enemmän Azets Technology -liiketoiminnassa työskentelystä! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Tietoa työnantajasta
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 8 000 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/azets-insight/0220227-1