Asiakasneuvoja, vastaanottopiste, Scania Suomi Oy
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 26.9.2024
  • Hae viimeistään 9.10.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Haemme nyt Tampereen Scania-keskukseen

Huoltoneuvojaa

Huoltoneuvojan tehtävässä teet ennakoivaa työtä varmistaaksesi asiakaspalveluprosessin sujuvuuden ensimmäisestä asiakaskontaktoinnista laskutukseen saakka.
Jokapäiväinen työsi koostuu asiakaskontaktoinneista hyväksikäyttäen Digital Dealerin leadeja sekä erilaisia kontaktointilistoja. Työssäsi varmistat, että asiakkaan odotukset täyttyvät huoltojen sekä korjausten osalta, huolehdit tulevien ajanvarausten oikeellisuuden yhdessä kollegoiden sekä asiakkaiden kanssa. Tarvittaessa sinulta onnistuu myös varaosien myynti.

Työlläsi on merkittävä rooli asiakasuskollisuuden kehittämisessä sekä korjaamon tehokkuuden parantamisessa. Työ sisältää myös esihenkilövastuuta.
Työn menestyksellinen hoitaminen edellyttää korjaamoprosessin sekä asiakkaiden tarpeiden ymmärtämistä. Kokemus korjaamoympäristössä toimimisesta luo hyvän pohjan tehtävässä onnistumiselle.

Sinulta löytyy positiivista asiakaspalveluasennetta sekä hyviä vuorovaikutus- ja kommunikointitaitoja. Olet tiimipelaaja ja sinulla on myös omatoimista otetta itsenäiseen työskentelyyn. Arvostamme teknistä koulutusta sekä reipasta otetta työn tekemiseen.
Scanialla tarjoamme sinulle hyvät mahdollisuudet työssä kehittymiseen sekä kilpailukykyiset henkilöstöedut.

Kiinnostuitko? Lisätietoja tehtävästä antaa Asiakaspalvelupäällikkö Henrik Hakanen puh. 010 555 2541. Hakemukset palkkatoiveineen pyydämme lähettämään mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 9.10.2024 mennessä oheisen hakulinkin kautta.
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta mailto:henrik.hakanen@scania.com