Osastosihteeri, yhteiset palvelut, asiakaspalvelu, Ulosottolaitos
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 6.9.2024
  • Hae viimeistään 23.9.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Ulosottolaitoksen yhteiset palvelut toimintayksikössä, asiakaspalvelussa on haettavana osastosihteerin (Y13) virka. Viran sijoituspaikka voi olla mikä tahansa Ulosottolaitoksen toimipaikka, jossa työskentelee Yhteiset Palvelut- yksikön asiakaspalvelun henkilöstöä.

Ulosottolaitoksen valtakunnallisessa asiakaspalvelussa perintäsihteerin työ koostuu monipuolisista asiakaspalvelutehtävistä eri kanavissa. Asiakaspalvelun perintäsihteerit työskentelevät usealla eri paikkakunnalla ja työtä tehdään pääasiassa itsenäisesti. Työn tukena on tiivis yhteistyö kollegojen ja Ulosottolaitoksen muun henkilöstön kanssa. Meille on tärkeää toisia tukeva, kannustava ja avoin työilmapiiri.

Tehtävänämme on olla asiantunteva, luotettava ja toimiva yhteydenottokanava kaikille asiakkaillemme. Pääosa työstämme on velkojien ja velallisten ohjausta ja neuvontaa. Muita asiakkaitamme ovat muun muassa viranomaiset, media, asianajotoimistot ja työnantajat sekä Ulosottolaitoksen sisäiset sidosryhmät. Asiakaspalvelussa jokainen päivä on erilainen ja oppiminen on jatkuvaa. Perintäsihteerin työpäivään kuuluu puhelinpalvelun ja virastosähköpostin käsittelyn lisäksi käyntiasiakkaiden vastaanotto, luottotietoselvitykset ja erilaiset tilaustyöt asiakkaiden toimeksiannosta. Palvelukanaviamme kehitetään jatkuvasti vastaamaan asiakkaiden tarpeita. Tärkeimpiä työvälineitämme on ulosottorekisteri Uljas, OC puhelinpalvelujärjestelmä ja Microsoftin toimisto-ohjelmat.

Asiakaspalvelun esimiehenä toimiva osastosihteeri on toiminnon perintäsihteereiden hallinnollinen esimies nimettyjen toimipaikkojen osalta. Haettavan tehtävän hallinnolliset tiimit sijaitsevat Jyväskylässä, Tampereella, Porissa, Turussa ja Hämeenlinnassa. Osastosihteeri vastaa perintäsihteereiden työnjaosta ja töiden sujuvuudesta sekä asiakaspalvelun tuloksellisuuden seurannasta. Hän osallistuu toiminnan kehittämiseen ja vastaa siitä, että asiakaspalvelussa noudatetaan yhtenäisiä ohjeita ja toimintatapoja. Asiakaspalvelun osastosihteeri osallistuu tarvittaessa toiminnon päivittäisiin tehtäviin, valmentaa alaisiaan saavuttamaan asetetut tavoitteet ja suorittaa muut esimiehen antamat työtehtävät.
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta https://valtiolle.fi/tyoavain/7104/fi_FI