Asiakkuuspäällikkö Mehiläisen Työelämäpalveluihin, MEHILÄINEN OY
- Alkuperäinen julkaisupäivä 24.6.2024
- Hae viimeistään 26.7.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Haluatko työskennellä innostavassa työyhteisössä, jossa työtä tehdään suurella sydämellä? Jos vastasit kyllä, saatat olla uusi tiimimme jäsen!
Haemme asiakkuuspäällikköä Mehiläisen Työelämäpalveluihin Porvooseen ja Loviisaan
Nykyisen asiakkuuspäällikkömme siirtyessä toiseen tehtävään Mehiläisessä, etsimme vahvistusta asiakkuuksien tiimiimme. Etsimme asiakkuuspäällikköä Porvooseen ja Loviisaan vastaamaan nimetyistä asiakasyrityksistä. Porvoon ja Loviisan Työelämäpalveluiden asiakaskunta muodostuu eri toimialoilla toimivista ja eri kokoisista työnantajista. Kuulut Työelämäpalveluiden asiakkuustiimiin ja osa kokouksista pidetään Helsingissä.
Työterveyshuollossa parhaat tulokset saadaan aikaan tekemällä aktiivista yhteistyötä yritysasiakkaiden kanssa. Asiakkuuspäällikkönä johdat omia nimettyjä asiakkuuksiasi vastaten niiden asiakastyytyväisyydestä, -kannattavuudesta, -pysyvyydestä sekä lisämyynnistä. Osallistut myös aktiivisesti asiakkuuksiin liittyvään kehittämistyöhön yhdessä asiakkuustiimin sekä Porvoon ja Loviisan asiantuntijoiden ja vastuuhenkilöiden kanssa. Ruotsin kielen sujuva kirjallinen ja suullinen taito on eduksi, mutta ei välttämättömyys
.
Odotamme sinulta:
asiakaslähtöisyyttä ja kykyä rakentaa ja kehittää luottamuksellisia B2B-asiakassuhteita
kykyä hahmottaa ja analysoida asiakkaisiin liittyvää dataa
kehittämiskykyä ja vahvaa näkemystä asiakkuuksien johtamisesta
kokemusta työterveydestä tai muusta vastaavasta palveluliiketoiminnasta
can do -asennetta ja myönteistä suhtautumista sekä luontaista uteliaisuutta uusiin asioihin
kykyä työskennellä muuttuvassa ja dynaamisessa ympäristössä
hyvää MS Office-ohjelmien ja Office 365-palveluiden hallintaa
sujuvaa kirjallista ja suullista ilmaisua suomeksi ja englanniksi, ruotsin kielen taito on eduksi tehtävässä
valmentavaa otetta asiakkuustiimiesi johtamiseen
esihenkilökokemus ja/tai moniammatillisen tiimin johtamisen kokemus luetaan hyödyksi tässä tehtävässä
korkeakoulutasoista tutkintoa (esim. AMK tai muu korkeakoulututkinto)
Tarjoamme sinulle:
näköalapaikan johtavassa, dynaamisessa ja kasvavassa terveydenhuollon yrityksessä
mahdollisuuden kehittää B2B-asiakkuuksia ja olla mukana luomassa uusia tapoja toteuttaa työterveysyhteistyötä
innostavan ja osaavan tiimin tuen sekä erinomaisen työyhteisön
joustavan työnantajan (liukuvat työajat, etätyömahdollisuudet yms.)
hyvät kehittymis- ja uramahdollisuudet
Asiakkuuspäällikön tehtävä on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassa oleva. Tehtävä alkaa mahdollisimman nopeasti sopivan henkilön löydyttyä. Pääasiallinen työskentelypaikka on Porvoossa.
Lisätietoja tehtävästä antaa:
Aluepäällikkö Hanne Lehtinen
hanne.lehtinen@mehiläinen.fi
p. 040 6682260
ti 2.7.2024, klo 9-11 välisenä aikana
ke 3.7.2024, klo 9-11 välisenä aikana
Haemme asiakkuuspäällikköä Mehiläisen Työelämäpalveluihin Porvooseen ja Loviisaan
Nykyisen asiakkuuspäällikkömme siirtyessä toiseen tehtävään Mehiläisessä, etsimme vahvistusta asiakkuuksien tiimiimme. Etsimme asiakkuuspäällikköä Porvooseen ja Loviisaan vastaamaan nimetyistä asiakasyrityksistä. Porvoon ja Loviisan Työelämäpalveluiden asiakaskunta muodostuu eri toimialoilla toimivista ja eri kokoisista työnantajista. Kuulut Työelämäpalveluiden asiakkuustiimiin ja osa kokouksista pidetään Helsingissä.
Työterveyshuollossa parhaat tulokset saadaan aikaan tekemällä aktiivista yhteistyötä yritysasiakkaiden kanssa. Asiakkuuspäällikkönä johdat omia nimettyjä asiakkuuksiasi vastaten niiden asiakastyytyväisyydestä, -kannattavuudesta, -pysyvyydestä sekä lisämyynnistä. Osallistut myös aktiivisesti asiakkuuksiin liittyvään kehittämistyöhön yhdessä asiakkuustiimin sekä Porvoon ja Loviisan asiantuntijoiden ja vastuuhenkilöiden kanssa. Ruotsin kielen sujuva kirjallinen ja suullinen taito on eduksi, mutta ei välttämättömyys
.
Odotamme sinulta:
asiakaslähtöisyyttä ja kykyä rakentaa ja kehittää luottamuksellisia B2B-asiakassuhteita
kykyä hahmottaa ja analysoida asiakkaisiin liittyvää dataa
kehittämiskykyä ja vahvaa näkemystä asiakkuuksien johtamisesta
kokemusta työterveydestä tai muusta vastaavasta palveluliiketoiminnasta
can do -asennetta ja myönteistä suhtautumista sekä luontaista uteliaisuutta uusiin asioihin
kykyä työskennellä muuttuvassa ja dynaamisessa ympäristössä
hyvää MS Office-ohjelmien ja Office 365-palveluiden hallintaa
sujuvaa kirjallista ja suullista ilmaisua suomeksi ja englanniksi, ruotsin kielen taito on eduksi tehtävässä
valmentavaa otetta asiakkuustiimiesi johtamiseen
esihenkilökokemus ja/tai moniammatillisen tiimin johtamisen kokemus luetaan hyödyksi tässä tehtävässä
korkeakoulutasoista tutkintoa (esim. AMK tai muu korkeakoulututkinto)
Tarjoamme sinulle:
näköalapaikan johtavassa, dynaamisessa ja kasvavassa terveydenhuollon yrityksessä
mahdollisuuden kehittää B2B-asiakkuuksia ja olla mukana luomassa uusia tapoja toteuttaa työterveysyhteistyötä
innostavan ja osaavan tiimin tuen sekä erinomaisen työyhteisön
joustavan työnantajan (liukuvat työajat, etätyömahdollisuudet yms.)
hyvät kehittymis- ja uramahdollisuudet
Asiakkuuspäällikön tehtävä on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassa oleva. Tehtävä alkaa mahdollisimman nopeasti sopivan henkilön löydyttyä. Pääasiallinen työskentelypaikka on Porvoossa.
Lisätietoja tehtävästä antaa:
Aluepäällikkö Hanne Lehtinen
hanne.lehtinen@mehiläinen.fi
p. 040 6682260
ti 2.7.2024, klo 9-11 välisenä aikana
ke 3.7.2024, klo 9-11 välisenä aikana
Hae työpaikkaa
Jaa
Hae työpaikkaa osoitteesta https://mehilainen.wd103.myworkdayjobs.com/tyomarkkinatori_careers/job/Porvoo-Nsin-Koulukatu/Asiakkuuspllikk-Mehilisen-Tyelmpalveluihin-Porvooseen-ja-Loviisaan_R0031534/apply