Palveluohjaaja / Työllisyys- ja kasvupalvelut, Tampereen kaupunki
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 19.6.2024
  • Hae viimeistään 3.7.2024
  • Palkkaus: 2485,80€/kk
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Tehtävämme on työvoima- ja yrityspalvelujen järjestäminen ja tuottaminen työnhakija-, työnantaja- ja yritysasiakkaillemme. Autamme työnantajaa ja työntekijää kohtaamaan. Edistämme työperäistä maahanmuuttoa sekä tuemme maahanmuuttajien kotoutumista, työllistymistä ja yrittäjyyttä. Kaikessa tekemisessämme näkyy rohkeus, halu kehittää ja kehittyä.

Teemme työtä uudistavalla otteella työllisyyden ja kaupungin elinvoiman edistämiseksi. Olemme mukana Pirkanmaan työllisyyden edistämisen kuntakokeilussa ja valmistaudumme parhaillaan TE-palvelut 2024-uudistukseen.

Haemme palveluohjaajaa määräaikaiseen virkaan 30.6.2025 saakka. Aloitus sopimuksen mukaan.

Palveluohjaajan tehtävä sijoittuu Monialaisen yhteispalvelun tiimiin. Palveluohjaajana edistät asiakkaiden palveluprosessia ja toimit OMA-valmentajien tukena. Työhösi kuuluu Monialaisen yhteispalvelun tiimin käytäntöjä ja yhteistyöverkoston toimintaprosesseja tukevia asiakaspalvelu- ja tukipalveluprosesseja, muun muassa aulapalveluiden organisointi, saapuvien ja/tai yhteyttä ottavien asiakkaiden palvelutarpeen kartoitus ja tarvittaessa ohjaus oikeisiin palveluihin/OMA-valmentajalle.

Tehtäväsi sisältää laajaa julkisen vallan käyttöä asiakkaan palveluprosessissa, minkä vuoksi sinun tulee hallita ja osata soveltaa työtä ohjaavaa lainsäädäntöä. Palveluohjaajana vastaa siitä, että toimit tehtävässä lainmukaisesti, yhdenvertaisuutta ja hyvää hallintoa noudattaen. Tehtävässä tarvitset hyviä vuorovaikutus-, yhteistyö- ja organisointitaitoja sekä kykyä toimia erilaisissa verkostoissa ja tiimeissä. Onnistuaksesi tehtävässä tarvitset myös asiakaspalvelutaitoja, itsenäistä ja aikaansaavaa työotetta sekä kykyä reagoida nopeasti muuttuviin tilanteisiin. Englannin kielen taidosta on hyötyä asiakaspalvelutehtävien hoitamisessa.

Virkatehtävien menestyksellisessä hoitamisessa tarvitaan hyvää suomen kielen taitoa.

Kelpoisuusvaatimuksena on soveltuva vähintään ammatillinen tutkinto.

Eduksi katsotaan kokemus asiakaspalvelutyöstä, ajantasainen kokemus ja/tai perehtyneisyys työllisyyspalveluihin sekä kokemus toiminnan kehittämisestä.

Palkka koostuu tehtäväkohtaisesta palkasta 2485,80 €/kk, työkokemuslisästä sekä mahdollisista muista palkanlisistä.

Käytämme virassa koeaikaa, joka vuotta lyhyemmässä määräaikaisessa virkasuhteessa voi olla enintään puolet virkasuhteen kestosta.

Pyydämme, että merkitset hakemukseesi kelpoisuutesi ja liität kopiot kelpoisuuden osoittavista tutkintotodistuksista sähköiseen hakemukseen Kuntarekryyn. Alkuperäiset todistukset katsotaan mahdollisessa haastattelussa.

Lisätietoja tehtävästä antaa tiimiesihenkilö Liisa-Maaria Lenkkeri, puh. 040 356 8408 tai etunimi.sukunimi@tampere.fi.

Hakuaika päättyy 3.7.2024.

Tehtävää haetaan Kuntarekryssä Hae työpaikkaa -painikkeesta. Ohjeita hakemiseen löydät https://www.tampere.fi/tyo.
Sähköisten hakemusten tulee olla perillä klo 23.59 ja postitse saapuvien hakemusten klo 15.00 mennessä. Myöhässä saapuneita hakemuksia ei voida ottaa haussa huomioon.

Lisätietoa hakemisesta saat Monetra Pirkanmaan rekrytointipalveluista puh. 040 806 3184, rekrytointi.pirkanmaa@monetra.fi.

Näetkö itsesi jo osana meitä? Tervetuloa Tampereen tekijäksi!
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta https://www.kuntarekry.fi/tyoavain/TRE-01-640-24/fi_FI