Avoin hakemus IT-tuen tehtäviin, Barona Oy
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 20.5.2024
  • Hae viimeistään 20.6.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Me Barona IT:llä työllistämme tekijöitä asiakasyrityksiimme teknisen tuen rooleihin kuten service desk -asiantuntijan, lähitukihenkilön ja IT-asentajan työtehtäviin. Olemme lukuisten eri IT-alan yritysten rekrytointikumppani ja siten meillä on aina haku päällä. Käymme hakemuksia läpi jatkuvasti ja etsimme sopivia matcheja tekijöiden ja työpaikkojen välille. Jättämällä avoimen hakemuksen meille, varmistut siitä, että joku muu sinun lisäksesi etsii sinulle sopivaa työpaikkaa. Lue lisää tarjoamistamme rooleista alta!

Service Desk

Työssäsi vastaanotat ja ratkot yritysasiakkaiden tukipyyntöjä. Työkaluista käytössäsi usein ovat etäyhteystyökalut, sähköposti ja puhelin sekä tikettijärjestemä. Ongelmatilanteet voivat liittyä mm. työasemiin, palvelimiin, tulostimiin, verkkoihin, mobiililaitteisiin sekä erilaisiin ohjelmistoihin. Tarvittaessa tukipyyntöjä eskaloidaan toisen tason asiantuntijatiimille tai lähitukeen, mutta lähtökohtaisesti ongelmatilanteet pyritään ratkomaan jo ensimmäisen yhteydenoton aikana.

Työskentely service deskissä voi olla sinun juttusi, jos pystyt hallitsemaan useita asioita samanaikaisesti ajoittain kiireisissäkin työtilanteissa sekä omaat vahvat ongelmanratkaisukyvyt. Teknisen osaamisen (erityisesti Windows 10 -ympäristö, M365 ja Active Directory) lisäksi arvostamme erinomaisia vuorovaikutustaitoja.

Lähitukihenkilö

Toimenkuva on laaja ja määrittyy asiakkaidemme tarpeiden mukaan. Päivittäinen työskentely koostuu mm. työasema-asennuksista, teknisestä ongelmanratkonnasta sekä käyttäjätuesta yritysasiakkaille. Tarvitset järjestelmällistä ja itsenäistä työskentelyotetta sekä reagointivalmiuksia nopeasti muuttuviin tilanteisiin.

Lähitukitehtävissä ratkaistavat tietotekniset ongelmat ovat usein haastavia, minkä vuoksi edellytämme aikaisempaa työkokemusta IT-tuen tehtävistä sekä kykyä toimia itsenäisesti ja luontevasti loppukäyttäjärajapinnassa. Osa tarjoamistamme lähitukitehtävistä vaatii tekijältä B-ajokorttia ja/tai omaa autoa.

Service Desk- ja On-Site -tehtävien lisäksi kauttamme on mahdollista työllistyä myös mm. projektiluontoisiin roll out -asennustehtäviin sekä vaativampiin asiantuntijatason IT-tehtäviin. Tarjoamme sekä osa-aikaisia, kokoaikaisia, määräaikaisia että toistaiseksi voimassaolevia työsuhteita riippuen asiakasyrityksen tarpeista. Nettisivuiltamme voit kurkata, millaisiin yrityksiin kauttamme voi työllistyä ja millaista on työskennellä Barona IT:n kautta.

Haluaisimme lukea hakemuksestasi:

-Minkälaista työtä haluaisit tehdä ja mikä juuri sinua motivoi?
   -Minkälaista teknistä osaamista ja muita kompetensseja sinulla on?
   -Miksi olisit soveltuva työskentelemään loppukäyttäjätuessa?

Usein minimivaatimuksena tehtäviimme valituksi tulemiseen on soveltuva IT-alan tutkinto tai loppuvaiheen opinnot sekä kyky työskennellä sujuvasti niin suomeksi kuin englanniksikin.

Olemme yhteydessä sinuun, mikäli profiiliisi sopivia työtehtäviä avautuu. Toteutamme kaikki haastattelut helposti videohaastatteluina etäyhteyksin. Osassa ympäristöjä tehtävään valituille henkilöille teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.

Huomioimme tietosuojasyistä ainoastaan hakulomakkeen kautta lähetetyt hakemukset.

Barona IT on johtava IT-alan työelämän asiantuntija - työllistämme vuosittain jo yli 1000 IT-alan asiantuntijaa asiakkaillemme. Tehtävämme on rakentaa, kehittää ja uudistaa työelämää löytämällä yrityksille oikeat osaajat sekä osaajille oikeat haasteet, heille sopivissa yrityksissä. Haluamme olla IT-alan paras sparraaja työelämässä ja tavoitteemme on auttaa sinua kehittymään urallasi haluamaasi suuntaan.

Barona auttaa sinua rakentamaan työelämästä itsesi näköistä. Tuemme sinua kaikissa urasi eri käänteissä, Suomessa ja kansainvälisesti.
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta https://my.barona.fi/application/664ae6e19b1316001d4fda28