Tekninen palvelukoordinaattori, Dustin Finland Oy, Espoo
Tietoa tehtävästä
Haluaisitko päästä kehittymään teknisenä asiantuntijana AV-tekniikan parissa? Etsimme Dustin Groupin mukavaan asiantuntijatiimiin uutta jäsentä työskentelemään esitystekniikan palvelukoordinaattorina. Haethan pian, sillä aloitamme haastattelut pikaisella aikataululla!
Kuvaus
Teknisen palvelukoordinaattorin tehtävänä on vastaanottaa ja diagnosoida asiakkailta tulevia teknisiä tikettejä, keskittyen AV-esitystekniikan alaan. Palvelukoordinaattori työskentelee etäyhteyksin, selvittäen ja pyytäen tarvittaessa lisätietoja asiakkaalta ongelman ratkaisemiseksi. Tavoitteena on ensin yrittää ratkaista ongelma itsenäisesti, käyttäen hyväksi saatavilla olevia resursseja, kuten asiakastietoja ja teknisiä ohjeita. Mikäli ongelma vaatii fyysistä läsnäoloa tai erikoisosaamista, koordinaattori ohjaa tiketin eteenpäin joko sisäiselle tekniselle tiimille tai ulkoisille yhteistyökumppaneille.
Voit olla työskennellyt aiemmin esimerkiksi teknisen lähituen tehtävissä ja haluaisit nyt keskittyä yhteen tekniseen kokonaisuuteen työssäsi. Vastaavasti AV-ratkaisujen parissa työskentely esimerkiksi huoltotehtävissä on hyvä ponnahduslauta tähän tehtävään. Olemme kuitenkin avoimia monenlaiselle taustalle ja tärkeimpänä ominaisuutenasi pidämme aitoa halukkuuttasi kehittyä ja kasvaa roolissa.
Tarjoamme
- Mahdollisuuden syventää osaamistasi AV-maailmassa ja kasvaa ammattilaisena innostavassa työympäristössä.
- Työyhteisön, jossa huumorintaju, avoimuus ja tekemisen meininki korostuvat tekemisessä
- Osittaisen etätyömahdollisuuden. Läsnäolosi sulavoittaa tiimin toimintaa, joten tavoitteenamme on työskennellä toimistolta käsin suurin osa työajasta.
Työtehtävät
- Teknisten tukipyyntöjen vastaanottaminen ja diagnosoiminen asiakkailta etäyhteyksin, pyrkimyksenä ensisijaisesti itse ratkaisemaan saapuneet tiketit
- Kommunikointi asiakkaiden kanssa pääasiallisesti puhelimitse ja sähköpostitse tikettijärjestelmän lisäksi
- Tikettien ohjaaminen eteenpäin joko tekniselle tiimille tai yhteistyökumppaneille
- Sujuvan viestinnän ja dokumentaation ylläpitäminen
Etsimme
- Teknistä kyvykkyyttä ja aiempaa kokemusta esim. servicedesk-tehtävistä tai esitystekniikan parissa työskentelystä.
- Erinomaisia ongelmanratkaisu- ja priorisointitaitoja.
- Järjestelmällistä työskentelyotetta ja kykyä hallita useita tehtäviä samanaikaisesti.
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa.
- Valmiutta oppia ja halukkuutta kehittyä roolissasi.
- Kykyä työskennellä sekä itsenäisesti että tiimin jäsenenä.
Menestyäksesi roolissa olet:
- Asiakaslähtöinen ja palveluhenkinen
- Otat omistajuuden työtehtävistäsi ja olet motivoitunut kasvamaan asiantuntijana
- Pyrit laadukkaaseen ongelmanratkaisuun ja haluat aidosti auttaa asiakasta
Rekrytointiprosessimme
Academic Work hoitaa tätä hakua asiakkaansa puolesta, jonka toiveena on kaikkien tehtävää koskevien kysymysten osoittaminen Academic Workille.
Hakijoita haastatellaan jatkuvasti ja sopivan löytyessä haku saatetaan sulkea ennen määräaikaa. Valintaprosessiin sisältyvät luonteenpiirteitä sekä kognitiivista kykyä mittaavat testit. Testit toimivat työkaluina oikean tekijän löytämiseksi tehtävään sekä takaavat tasa-arvoisen ja oikeudenmukaisen arvioinnin.
Tietoa työnantajasta
Lue lisää yrityksestä täältä.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/academic-work-finland/2756351-6
- Academic Work Projektipäällikkö, ABB Oy Distribution Solutions, Vaasa
- Academic Work Sales Specialist, Vantaa
- Academic Work Solution Development Engineer, Porvoo/Espoo
- Academic Work Mechanical Engineer, Konecranes, Hämeenlinna
- Academic Work Tuotantopäällikkö, Partaharjun Puutarha, Pieksämäki