Tietoa tehtävästä
Jyväskylän ammattikorkeakoulu on luova uuden sukupolven korkeakoulu Jyväskylästä. Kehitämme ja vahvistamme oppimista, osaamista ja kilpailukykyä yhdessä kumppaneiden ja yhteistyöverkostojen kanssa niin kotimaassa kuin kansainvälisestikin. Etsimme nyt teknisen asiantuntijan työtehtävään uutta osaajaa, joka on valmis tarjoamaan asiantuntemustaan ja tukea organisaatiossamme. Oletko se juuri sinä?
Työnkuva
Teknisen asiantuntijan rooli tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden syventyä teknologian maailmaan ja olla avainasemassa organisaatiomme sujuvassa arjessa. Asiantuntijana työtehtävääsi kuuluu työskentely Helpdesk-palvelupisteellä, jossa pääset päivittäin kohtaamaan henkilöstöämme ja opiskelijoitamme niin kasvotusten kuin myös sähköisissä kanavissa. Pääset käyttämään ongelmanratkaisutaitojasi monipuolisesti eri työtehtävissä, mikä tekee työnkuvastasi mielenkiintoisen ja vaihtelevan. Asiakasrajapinnassa työskentelyn lisäksi vastaat muun muassa ICT-laitteiden elinkaarenhallinnasta sekä tilojen AV-tekniikan ylläpidosta. Tukenasi on koko ICT-palveluiden tiimi, joka koostuu kattavasti eri ICT-alojen ammattilaisista.
Mitä tarjoamme sinulle
Jamkissa saat mahdollisuuden liittyä ammattitaitoiseen yhteisöön. Tarjoamme kattavan perehdytyksen, joka auttaa sinua pääsemään nopeasti käsiksi työhösi, sekä mahdollisuuden oppia uutta ja edetä urapolullasi. Tarjoamme myös erinomaiset työterveyspalvelut, kulttuuri- ja hyvinvointiedut työhyvinvointisi tueksi, kannustavan työympäristön ja modernit työvälineet. Lue lisää, millainen on Hyvinvoiva Jamk.
Mitä toivomme sinulta
Etsimme henkilöä, jolla on ratkaisukeskeinen, analyyttinen ja asiakaslähtöinen asenne. Toivomme, että sinulla on:
- ICT-alan koulutus tai työkokemusta, joka tuo mukanaan käytännön osaamista.
- Kattava tuntemus Windows- ja Android-ympäristöistä, jotta voit navigoida sujuvasti eri järjestelmissä.
- Hyvä Microsoft 365 -palveluiden ja sovellusten tuntemus, jotta voit hyödyntää työkaluja tehokkaasti ja opastaa käyttäjiä.
- Sujuva suomen ja englannin kielitaito, joka mahdollistaa viestinnän kansainvälisessä ympäristössämme.
- Halua ratkaista monipuolisesti tietoteknisiä ongelmia oma-aloitteisesti ja itseohjautuvasti.
- Erinomaiset vuorovaikutustaidot ja asiakaspalvelualttius, jotta voit luoda positiivisia asiakaskokemuksia.
Lisäksi arvostamme:
- Aikaisempaa kokemustasi asiakaspalvelutyöstä, josta olet saanut mukaasi käytännön näkemyksiä ja taitoja.
- Alustavaa tuntemusta pilvipalveluista (kuten Azure), jolla hallitaan keskitetysti organisaation laitteita ja palveluita.
- Ajantasaisia tietoturvataitoja, jotka varmistavat, että pystyt suojaamaan asiakkaidemme tietoja ja järjestelmiä.
Kiinnostuitko?
- Sijainti: Jyväskylä, Jamkin Pääkampus ja Lutakon kampus
- Aloitus: Sopimuksen mukaan
- Kesto: Toistaiseksi voimassa oleva työsuhde
- Koeaika: 6 kuukautta
- Palkkaus: Ilmoita palkkatoiveesi
- Hakuaika: Hae viimeistään 15.1.2024
Lisätietoja
Jari Virtanen, ICT-päällikkö
etunimi.sukunimi@jamk.fi
p. 040 661 8015 soittoajat keskiviikko 18.12.2024 klo 13–16 ja perjantai 10.1.2025 klo 12–15.
Ota yhteyttä:
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 15.1.2025 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.