Tax & Internal Controls Manager
Tietoa tehtävästä
Onko sinulla kokemusta verotukseen ja talouden sisäisiin kontrolleihin liittyvistä tehtävistä? Entä kiinnostaisiko työskennellä paikassa, jossa vallitsee rennon tekemisen meininki ja pääsee työskentelemään myös kansainvälisellä tasolla? Haemme Tax & Internal Controls Manageria toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen talousorganisaatioomme Keravalle.
Tax & Internal Controls Managerina vastaat yhtiön operatiivisista veroasioista ja talouden sisäisistä kontrolleista. Olet verotuksen asiantuntija ja sinulla on taustaa operatiivisten veroasioiden käsittelystä. Lisäksi olet työskennellyt talouden sisäisten kontrollien parissa ja sinulla on kyky havaita ja arvioida riskejä, muodostaa analyyseja raportointia varten ja antaa parannusehdotuksia toiminnan kehittämiseksi. Hoidat vastuualuettasi itsenäisesti ja raportoit tehtävässäsi paikalliselle Head of Accountingille sekä välillisesti konsernin verojohtajalle.
Mitä muuta työhösi kuuluu?
veroraportoinnin oikeellisuudesta vastaaminen sekä veroneuvonta
lakien, säännösten ja määräysten noudattamisen valvominen koskien suoria ja epäsuoria veroja, siirtohinnoittelua ja kierrätysmaksuja
verolainsäädännön muutosten seuranta, kommunikointi ja koordinointi
talouden sisäisistä kontrolleista ja kontrolliraportoinnista vastaaminen
sisäisiin ja ulkoisiin tarkastuksiin liittyvien tehtävien suorittaminen
käytäntöjen ja ohjeistusten implementointi ja kommunikointi
vastuualueen prosessien kehittäminen ja erilaisten projektien edistäminen
Mitä odotamme sinulta?
🕵️♀️ tehtävään soveltuvaa koulutusta ja muutaman vuoden kokemusta operatiivisten veroasioiden hoitamisesta
kirjanpito-osaaminen (IFRS ja FAS) katsotaan merkittäväksi eduksi
👉 laajaa ymmärrystä verotuksesta; erityisesti valmiste-, arvonlisä- ja yhteisöverotuksesta sekä siirtohinnoittelusta
💪 vahvaa ymmärrystä talouden sisäisistä kontrolleista ja operatiivista kokemusta kontrollien kanssa työskentelystä
💻 hyvää prosessi- ja järjestelmäosaamista, kokemus SAP- ja HFM-järjestelmistä katsotaan eduksi
🗣️ suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa
Arvostamme oma-aloitteisuutta, järjestelmällisyyttä ja yhteistyökykyä. Kykenet työskentelemään nopeatempoisessa ympäristössä sekä analysoimaan ja ymmärtämään monimutkaisia prosesseja ja laajempia kokonaisuuksia. Hyvät viestintä- ja vaikuttamistaidot ovat tässä tehtävässä välttämättömät, sillä sinun tulee kommunikoida sujuvasti ja ymmärrettävästi organisaation kaikilla tasoilla sekä ulkoisten sidosryhmien kanssa. Olet myös kiinnostunut kehittämään itseäsi ja kasvattamaan omaa osaamistasi. 🔥
Mitä tarjoamme sinulle?
⭐ mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävän, jossa pääset kehittämään itseäsi ja osaamistasi
⭐ rennon työilmapiirin; pääset työskentelemään mahtavien ihmisten kanssa
⭐ liukuvan työajan ja mahdollisuuden työskennellä osittain myös etänä
⭐ vastuullisen työnantajan;
osana Carlsberg-konsernia olemme mukana kestävän kehityksen ohjelmassa Yhdessä kohti NOLLAA ja edemmäs, jonka tavoitteissa on hiilineutraalius, kestävä viljely, pakkaus- ja vesihukan vähentäminen, kohtuullisen alkoholikulttuurin, työturvallisuuden sekä DE&I-asioiden edistäminen
panostamme työntekijöiden hyvinvointiin tarjoamalla mm. kattavat työterveyspalvelut ja työkykyvakuutuksen
olemme sitoutuneita yhteisiin tavoitteisiin, sääntöihin ja siihen, että kaikilla on hyvä olla työpaikalla
⭐ kuukausipalkan lisäksi kuulut bonusjärjestelmämme piiriin
⭐ ison yrityksen henkilöstöedut mm. Smartum liikunta- ja kulttuurietu, työsuhdepyöräetu, työpaikalla nautittavat virvoitusjuomat, juhlajuomat, näytteet uutuuksista, lippuja lätkämatseihin ja muihin yhtiön sponsoroimiin tilaisuuksiin sekä kuntosalin työpaikalla
Tärkeää tietoa rekrytointiprosessistamme:
👉 Hakuaika päättyy torstaina 13.6.2024.
👉 Hakemuksia käsitellään ja haastatteluaikoja voidaan sopia jo hakuaikana, joten jätäthän hakemuksesi englanniksi palkkatoiveineen mahdollisimman pian!
👉 Rekrytointiprosessi sisältää haastattelukierrokset ja soveltuvuusarvioinnit.
👉 Lisätietoja tehtävästä antaa Head of Accounting Sanna Lehtinen p. 050 430 0063 keskiviikkona 29.5. klo 10 - 11 ja torstaina 6.6. klo 14 - 15.
👉 Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian, kun rekrytointiprosessi etenee kohdallasi.
💎 Hae mahtavaan joukkoomme jo tänään!
Tietoa työnantajasta
1819 perustettu Sinebrychoff on Suomen johtava oluiden ja siidereiden sekä virvoitus- ja energiajuomien valmistaja. Olemme ylpeitä perinteestämme ja vahvoista tuotemerkeistämme. Osana Carlsberg-konsernia jaamme yhteisen arvopohjan, jossa menestys syntyy monimuotoisesta henkilöstöstä, keskinäisestä arvostuksesta sekä rennon avoimesta työkulttuurista. Henkilöstömme terveys ja hyvinvointi ovat meille ykkösasioita. Tähtäämme parempaan erityisesti neljässä osa-alueessa; NOLLA hiilijalanjälkeä, NOLLA vesihukkaa, NOLLA vastuutonta juomista ja NOLLA työtapaturmaa. Ensimmäisen tavoitteen saavutimme jo 2021, Sinebrychoff valmistaa juomansa nyt hiilineutraalisti. Muiden Yhdessä kohti NOLLAA -tavoitteiden osalta pyrimme siihen, että vedenkäyttömme on puolitettu, suomalainen alkoholikulttuuri on kohtuullisempaa ja työpaikkamme on turvallisempi kuin koskaan aiemmin.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/sinebrychoff/0113951-4