Tietoa tehtävästä
Tule mukaan luomaan elämäsi tarinaa. Etsimme vakituiseen työsuhteeseen tarjouspäällikköä.
Validialla tavoitteenamme on olla maailman paras maa vammaisille ja vammautuneille. Yhteiskunnallinen tehtävämme on näyttää suuntaa vammaisten ja vammautuneiden ensiluokkaiselle huolenpidolle. Panostamme laadukkaan hoidon, hyvän asiakaskokemuksen ja asiantuntijuuden jatkuvaan kehittämiseen, jotta asiakkaamme voisivat elää täysipainoista elämää ja arkea. Asiantuntijatiimiimme haetaan nyt tarjouspäällikköä nykyisen jatkaessa uusiin haasteisiin.
Olet osa myynnin ja asiakkuuksien tiimiä. Tarjouspäällikkönä vastuullesi kuuluu kokonaisvaltainen vastuu tarjousprosessista ja sopimusten hallinta. Tarjousprosessiin liittyen varmistat, työstät ja lähetät tarjoukset sekä teet tiiviisti yhteistyötä palvelutoiminnan kanssa. Prosessiin kuuluu oleellisesti myös palvelutoiminnan perehdyttäminen, joten hyvät kommunikaatiotaidot ovat tarpeen. Osallistut tiimin yhteisiin tehtäviin omaa työtäsi johtaen.
Tiimissämme huolehditaan palvelutoiminnan sopimuksista. Sopimuksia laaditaan tarjousprosessin, palveluseteliprosessin ja neuvotteluiden kautta. Vastaamme koko sopimuskokonaisuudesta alusta loppuun saakka perehdyttäen palvelutoimintaa uusiin sopimuksiin. Tuemme ja ohjaamme koko yhtiön myyntityötä. Tehtävä on vastuullinen ja vaatii hyvää paineensietokykyä, mutta vastapainoksi iloitsemme onnistumisista ja työskentelemme toinen toistamme tukien.
Toivomme, että tarjouspäällikkönä
Omaat hyvät vuorovaikutus- ja neuvottelutaidot
Sytyt tavoitteellisesta ja tuloksellisesta työskentelystä
Olet ratkaisukeskeinen, tarkka ja huolellinen
Kykenet hallitsemaan itsenäisesti kokonaisuuksia
Validia tuottaa valtakunnallisesti asumisen, päivätoiminnan sekä henkilökohtaisen avun palveluita fyysisesti vammaisille, kehitysvammaisille ja muille toimintaesteisille henkilöille sekä kuntoutuspalveluita neurologisen tai aivovamman saaneille. Tavoitteenamme on palvella asiakkaitamme ja tehdä yhteiskunnallista tehtäväämme paitsi tuloksellisesti myös vastuullisesti ja kestävästi. Teemme tämän yhdessä palveluita käyttävien asiakkaidemme ja heidän läheistensä, hyvinvointialueiden sekä henkilöstömme ja omistajamme Invalidiliiton kanssa. Olemme täysin kotimainen, yhteiskunnallinen yritys ja meille on myönnetty myös Avainlippu-merkki. Voit tutustua Validian strategiaan ja arvoihin tarkemmin täältä.
Odotamme Sinulta
Korkeakoulututkintoa sote-alalta tai kaupalliselta alalta
Kokemusta julkisten hankintojen prosesseista
Motivaatiota ja sitoutuneisuutta työskennellä haastavalla ja muuttuvalla toimialalla
Hyviä vuorovaikutustaitoja ja oma-aloitteisuutta
Erinomaisia järjestelmien käyttötaitoja
Erinomaista suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa
Mahdollisuutta työskennellä säännöllisesti toimistollamme Helsingin Ruskeasuolla
Tarjoamme Sinulle
Joustavan etätyön
Laadukkaan perehdytyksen
Mahdollisuuden rakentaa ja kehittää kasvavaa sote-alaa yhteistyössä osaavan ja innokkaan asiantuntijatyöyhteisön kanssa
Itsenäisen ja haasteellisen työkentän kasvavalla ja kehittyvällä toimialalla sekä runsaasti mielenkiintoisia työprojekteja
Validian laajan kollegaverkoston tuen
Sisäisiä sekä ulkoisia verkostoitumistapahtumia
Kattavat työsuhde-edut
Toivomme, että voit aloittaa tehtävässä mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään tammikuussa 2025. Hakuaikaa on 10.11.2024 saakka tai kunnes sopiva henkilö tehtävään löytyy, jätäthän hakemuksesi siis pian. Ilmoitathan palkkatoiveesi hakemuksessasi. Lisätietoja tehtävästä antaa asiakkuusjohtaja Marika Seppälä, hänet tavoittaa puhelimitse keskiviikkona 30.10. klo 9-11, torstaina 31.10. klo 15-17 ja maanantaina 4.11. klo 15-17 numerosta 044 765 0883. Muina aikoina sähköpostitse marika.seppala@validia.fi.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 10.11.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.
Lisätietoja: Asiakkuusjohtaja Marika Seppälä puhelimitse keskiviikkona 30.10. klo 9-11, torstaina 31.10. klo 15-17 ja maanantaina 4.11. klo 15-17 numerosta 044 765 0883. Muina aikoina sähköpostitse marika.seppala@validia.fi.