Tietoa tehtävästä
Etsimme Jyväskylän kasvavaan joukkoomme
SERVICE SPECIALISTIA
Digian Service Desk toimii nimellä Service Center. Digia Service Center on keskitetty yhteydenottopiste kaikille digialaisille ja Digian palveluita käyttäville asiakkaille.
Service Specialistina tehtäviisi kuuluu häiriö- ja palvelupyyntöjen käsittelyä, ratkaisemista ja ohjaamista sekä palveluiden seurantaa. Service Specialistina saat mahdollisuuden hyödyntää jo kertynyttä asiantuntemustasi ja tutustut jatkuvien palveluiden tukipalvelun toimintaan sekä näet koko talon tekemistä keskeiseltä paikalta. Työssäsi pääset yhdistämään sisäisen asiakastuen ja ulkoisten asiakkaiden vaihtelevat tukitehtävät erittäin monipuoliseksi kokonaisuudeksi, josta sinun on mahdollista myös jatkaa urallasi talon sisällä eteenpäin valmiita urapolkuja pitkin.
Tarjoamme ensisijaisesti kolmivuorotyötä, jolloin työvuoroja on myös iltaisin, öisin ja viikonloppuisin. Olemme kuitenkin joustavaa sakkia eli sukulaisen merkkipäivät eivät varmasti jää viettämättä työvuorojen takia.
Toivomme että:
- Olet kartuttanut jo muutaman vuoden IT-tuen työkokemusta
- Tunnet Windows-käyttöjärjestelmät (työasemat ja palvelimet) sekä Windows- ja Office-tuotteet.
- Hallitset perusteet tietoturvasta, pilvipalveluista ja palvelunhallinnasta (ITIL)
- Luonnehdit itseäsi hyväksi asiakaspalvelijaksi ja haluat kasvaa entistä monipuolisemmaksi palvelunhallinnan asiantuntijaksi – tällöin olet kuin luotu tähän paikkaan!
- Toimit sujuvasti suomen ja englannin kielillä
Panostamme henkilökuntamme koulutukseen ja sertifiointiin. IT-sertifioinnit katsotaan eduksi, mutta eivät ole välttämättömiä.
Tueksesi saat tiimillisen todellisia asiantuntijoita. Osalla tulevista kollegoistasi on pitkä kokemus alalta ja osa on uransa alkutaipaleella, mutta jokainen heistä täydentää osaamisellaan tiimiä, kasvattaen tiimistä enemmän kuin osiensa summan – yhdessä olemme enemmän.
Kollegoitasi yhdistää jatkuva halu oppia uutta, muiden innostaminen ja auttaminen sekä intohimoinen suhtautuminen alaamme. Saat vapautta ja vastuuta eikä hartioidesi yli olla jatkuvasti kurkkimassa. Meille elämä on oikeasti muutakin kuin työtä ja haluamme sinun viihtyvän, joten huomioimme myös yksilöllisen elämäntilanteesi. Saat joustavat työskentelyolosuhteet ja kattavat työsuhde-edut sekä tietenkin mahtavat ja osaavat työkaverit!
Hakuaika päättyy 30.04.2024, mutta käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana. Mikäli sinulle heräsi kysyttävää tehtävästä tai työskentelystä meillä, voit olla yhteydessä sähköpostilla Kimmo Manniseen ja Tommi Seiloseen. Sähköpostimme ovat muotoa etunimi.sukunimi@digia.com.
Ota yhteyttä:
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 30.4.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.