Tietoa tehtävästä
Hei asiakaspalveluhenkinen ongelmanratkaisija! Etsimme nyt asiakasyrityksellemme Elisa Oyj:lle osa-aikaista työntekijää Service Deskin monipuolisten työtehtävien pariin. Saatat olla etsimämme henkilö, mikäli omaat alan koulutustaustaa ja jo hieman kokemusta IT-alan työtehtävistä sekä asiakaspalvelusta. Roolissa työskennellään läheisesti asiakkaiden parissa muun muassa ratkoen heidän teknisiä ongelmiaan. Etsimme ennen kaikkea sinua, joka omaa positiivisen otteen työntekoon, hyvät ongelmanratkaisutaidot ja intoa kehittyä. Näissä tehtävissä asenne ratkaisee! Lue siis lisää alta ja hae paikkaa jo tänään.
Kuvaus
Service Deskin tehtävässä olet ratkaisevassa roolissa asiakkaiden tukena ja toimit etäyhteydellä vastaten heidän tarpeisiinsa puheluiden, chatin sekä sähköpostin kautta. Vauhdikkaassa puhelinpalvelussa menestymiseen tarvitaan joustavuutta ja nopeaa päätöksentekokykyä. Itseohjautuvuus, joustavuus, sekä halu oppia ja kehittyä ovat avaintekijöitä tässä tehtävässä menestymiseen ja näiden lisäksi odotamme sinulta vahvaa asiantuntemusta asiakaspalvelutyöstä.
Pääset osaksi mukavaa tiimiä, joka työskentelee hybridimallilla yhdistäen viikoittain toimisto- ja etätyötä. Työvuorot sijoittuvat arkisin toimistotyöaikoihin (klo 07-18).
Tarjoamme
- Mielenkiintoiset työtehtävät osana suurta IT-alan toimijaa
- Mahdollisuuden kehittyä uralla
- Kivan työyhteisön ja jatkuvan tuen tekemiseen
- Smartum lounaskortin ja kattavan työterveyden palvelut
Työllistyt tehtävään Academic Workin konsulttina. Tarjoamme sinulle loistavan tilaisuuden kasvaa ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä luoda arvokkaita kontakteja tulevaisuutta varten.
Työtehtävät
- Asiakkaiden tukeminen tietojärjestelmien, laitteistojen sekä mobiililaitteiden parissa
- Asiakaspalveluun liittyvät tehtävät eri kanavissa (puhelin, chat, sähköposti)
Etsimme
- Soveltuva koulutus (esim. tietojenkäsittelyn tradenomiopiskelija, muu IT-alan koulutus)
- Hieman kokemusta vastaavasta työstä tai vahvaa harrastuneisuutta
- IT-alan koulutusta vastaavan tason tietotekniset taidot (esim. Office 365 ympäristö, Windows ympäristö), Active Directory ja Mac-ympäristön käyttötaidot katsotaan vahvasti eduksi tehtävässä
- Sujuva ruotsin, suomen ja englannin kielen suullinen ja kirjallinen taito
Työntekijänä olet:
- Asiakaspalvelulähtöinen – Haluat aidosti palvella asiakasta parhaalla mahdollisella tavalla
- Joustava – Osaat mukautua tilanteeseen ja toimit ratkaisukeskeisesti työssäsi
- Kehittymishaluinen – Haluat jatkuvasti kehittyä työssäsi
- Positiivinen tiimipelaaja – Haluat tehdä työtä osana suurta työyhteisöä
Tehtävään valitulle henkilölle teetetään perusmuotoinen turvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on ehtona työsuhteen alkamiselle.
Rekrytointiprosessimme
Academic Work hoitaa tätä hakua asiakkaansa puolesta, jonka toiveena on kaikkien tehtävää koskevien kysymysten osoittaminen Academic Workille.
Hakijoita haastatellaan jatkuvasti ja mikäli olemme edenneet jo rekrytointiprosessissa pidemmälle, saatamme sulkea haun ennen lopullisia valintoja. Valintaprosessiin sisältyvät luonteenpiirteitä sekä kognitiivista kykyä mittaavat testit. Testit toimivat työkaluina oikean tekijän löytämiseksi tehtävään sekä takaavat tasa-arvoisen ja oikeudenmukaisen arvioinnin.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 25.12.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.