Process Delivery Manager
Tietoa tehtävästä
Process Delivery Manager
Lowellissa teemme töitä auttaaksemme ihmisiä ja yrityksiä hallitsemaan luottojaan. Yhtiömme on johtava luotonhallinnan palveluyritys Suomessa ja Euroopassa – ja aiomme olla sitä myös tulevaisuudessa. Suomen palvelutuotannossa työskentelee laaja joukko osaajia, joiden voimin autamme vuosittain tuhansia yrityksiä ja yli puolta miljoonaa suomalaista luotonhallinnan eri vaiheissa. Olemme erityisen ylpeitä vahvasta ammattiosaamisestamme ja vastuullisesta tavasta tehdä työtämme. Tule mukaan edistämään kestävää luototusta ja rakentamaan yhteiskunnan sujuvaa arkea!
Job Description
Haemme Process Delivery Manageria esihenkilöksi palvelutuotantoomme johtamaan ammattitaitoisista ja itseohjautuvista asiantuntijoista koostuvaa Process Delivery-tiimiä. Tiimillä on tärkeä rooli Lowellin asiakkaaksi tulemisen ja asiakkaana olemisen eri vaiheissa, ja heidän työtehtävänsä keskittyvät käyttöönotoissa integraatioiden ja järjestelmäasetusten määrittelyyn sekä ylläpitämään palveluiden ydinprosesseja ja käyttäjähallintaa. Tehtävässä pääset tekemään myös yhteistyötä laajasti organisaatiossamme eri sidosryhmien kanssa - erityisesti tuotantomme eri tiimien sekä asiakkuuksiin ja integraatioihin liittyvien toimijoiden kanssa. Tiimille tulevien toimeksiantojen priorisointi kuuluu olennaisena osana päivittäiseen tekemiseesi.
Etsimme ensisijaisesti esihenkilötyöstä ja liiketoiminnan kehittämisestä motivoituvaa tuloksentekijää, jolle yhdessä menestyminen on sydämen asia. Etsit aktiivisesti uusia tapoja onnistua tiimin vahvaa asiantuntijuutta hyödyntäen. Liiketaloudelliset intressit ohjaavat valintojasi ja olet valmis kokeilemaan uudenlaisia menestysreseptejä. Vuorovaikutus eri rooleissa työskentelevien henkilöiden kanssa on sinulle luontevaa, näet muutokset mahdollisuutena ja suhtaudut intohimoisesti organisaatiomme onnistumiseen.
Edellytämme hakijalta ensisijaisesti kykyä johtaa sekä yksilöä että kokonaisuutta, halua kantaa vastuuta, ratkaisukeskeistä otetta ja rohkeutta tehdä päätöksiä. Johtamistyylisi on dynaaminen ja positiivista työntekijäkokemusta rakentava. Ymmärrys ulkoisen palvelun tuottamisesta ja integraatioista, tuntemus perintäalasta sekä tehtävään sopiva koulutustausta (esim. kaupallinen) katsotaan eduksi. Kommunikoit sujuvasti myös englannin kielellä.
Tarjoamme
itsenäisen, haastavan ja kehitysmahdollisuuksia sisältävän vastuualueen. Kanssasi tekemässä on huippuosaava tiimi, joukko kivoja kollegoita sekä onnistumista tukeva esihenkilö. Saat mielekkään ja monimuotoisen työyhteisön, innostavat työtehtävät sekä avoimen ja reilun työnantajan, joka tarjoaa hyvät henkilöstöedut ja joustavat työn tekemisen mahdollisuudet. Työskentelemme sujuvasti hybridisti sekä toimistollamme Turun Kupittaalla että kotoa käsin.
Lähetä hakemuksesi, ansioluettelosi ja palkkatoiveesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 3.6.2024 mennessä. Oman hakemuksen kanssa kannattaa toimia nopeasti, sillä aloitamme haastattelut aikataulujen salliessa jo hakuaikana ja tehtävä täytetään sopivan henkilön löytyessä. Lisätietoja tehtävästä antaa tuleva esihenkilösi Head of Operations & Client Excellence Tanja Nyman, p. 040 5655 500. Tavoitat hänet parhaiten ma 20.5. klo 8-10, ke 22.5. klo 13-15 ja ma 27.5. klo 15-17.
Tietoa työnantajasta
Lowell Suomi Oy on luotonhallinnan palveluyritys, joka on auttanut yrityksiä ja ihmisiä luottojen hallinnassa Suomessa rakentamalla yhteiskunnan sujuvaa arkea jo yli 50 vuotta.
Palveluksessamme on Suomessa noin 400 työntekijää Turussa, Lahdessa ja Helsingissä. Asiakaspalvelumme palvelee yli puolta miljoonaa suomalaista laskujen ja velkojen hoitamisessa vuosittain.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/lowell-suomi/0140351-4
Lowell Suomi Oy muualla verkossa
Työnantajan verkkosivulle