Tietoa tehtävästä
Oletko sinä Senaatin uusi digitaalisten toimitilapalveluiden palvelukoordinaattori?
Senaatin Digitaaliset toimitilapalvelut -tiimi etsii palvelukoordinaattoria vastaamaan digitaalisten toimitilapalveluiden sujuvasta toiminnasta ja koordinoinnista. Mutta miksi juuri sinun pitäisi kiinnostua?
Vastaat osaltasi Senaatti-kiinteistöjen valtionhallinnon asiakkaille tuotettavien digitaalisten palvelujen hallinnasta ja koordinoinnista. Työlläsi on merkitystä.
Työtäsi tukee vastuullinen, viihtyisä ja innostava työyhteisö. Me varmistamme, että henkilöstöllämme – kuten myös asiakkaillamme – on aina parhaat edellytykset onnistua työssään.
Olet mukana kehittämässä Senaatin digitaalisten palveluiden palvelukokonaisuutta. Omalla panoksellasi autat tiimiämme onnistumaan tavoitteissaan.
Digitaalisten toimitilapalveluiden palvelukoordinaattorina pääset käyttämään parasta osaamistasi mielenkiintoisessa ja kehittyvässä palveluympäristössä. Työkavereinasi ja tukenasi on huippuosaajia, jotka työskentelevät sekä digitaalisten palveluidemme kehittämisen että hankkeiden ja palveluiden käyttöönottojen parissa.
Keskeisiä työtehtäviäsi ovat digitaalisten palvelujen hallinta ja koordinointi, sidosryhmäyhteistyö sekä digitaalisiin palveluihin liittyvä ongelmanratkaisu ja tuki. Digitaaliset toimitilapalvelut sisältävät muun muassa tilavarausjärjestelmän palveluja, infonäyttöpalveluja, AV-tekniikkaa sekä sensoripohjaista käyttöastemittausta.
Tarjoamme sinulle joustavat työajat sekä mahdollisuuden oman ammattitaidon ja osaamisen jatkuvaan kehittämiseen.
Tehtävän toimipiste sijaitsee Helsingissä. Halutessasi voit työskennellä myös osittain etänä. Tehtävien hoitaminen edellyttää myös ajoittaista matkustamista Suomessa.
Hae meille digitaalisten toimitilapalveluiden palvelukoordinaattoriksi, jos sinulla on
soveltuva tekninen tai kaupallinen koulutus
kykyä hallita ja kehittää isoja kokonaisuuksia asiakasnäkökulmasta
teknistä osaamista digitaalisten palveluiden ja laitteiden hallinnassa
aktiivinen ja itsenäinen työote, hyvä paineensietokyky sekä hyvät viestintä- ja vuorovaikutustaidot
Tehtävässä on eduksi aikaisempi kokemus toimitilapalveluiden hallinnasta tai vastaavasta koordinoivasta tehtävästä. Arvostamme yhteistyötaitoja vuorovaikutuksessa niin kollegoiden kuin asiakkaidenkin kanssa.
Tehtävään valituista henkilöistä tehdään perusmuotoinen turvallisuusselvitys (Turvallisuusselvityslaki 726/2014).
Lisätietoja tehtävästä antaa digitaalisten toimitilapalveluiden ryhmäpäällikkö Marko Kääriä, p. 050 336 3324 (soittoajat: 18.4. klo 14-15, 24.4. klo 9-10 ja 25.4. klo 14-16).
Jätä hakemuksesi rekrytointijärjestelmässämme viimeistään 5.5.2024. (HUOM: HR-järjestelmässämme on katkos 15.4, jonka aikana hakemuksia ei voi jättää).
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 5.5.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.