Tietoa tehtävästä
Pääkirjanpitäjä Planmecalle
Etsimme asiakkaallemme Planmecalle pääkirjanpitäjää määräaikaiseen tehtävään, arviolta elokuun 2025 loppuun saakka. Pääkirjanpitäjä tulee olemaan osana Planmeca Groupin taloushallinnon tiimiä ja vastaa konsernin emoyhtiön Planmeca Oy:n osalta pääkirjanpidosta ja tilinpäätösten laatimisesta, kuukausiraportoinnista, veroilmoituksista, ALV-raportoinneista, käyttöomaisuuskirjanpidosta sekä sisäisten veloitusten hallinnasta. Lisäksi tehtäviin kuuluu Planmeca Groupin konsernitilinpäätöksen laadintaan osallistumista.
Pääkirjanpitäjältä toivomme aiempaa kokemusta vastaavista tehtävistä, kokemusta tilinpäätöksen ja konsernitilinpäätösten laatimisesta, kirjanpito- ja verolainsäädännön tuntemusta sekä hyviä Excel-taitoja. Toivomme pääkirjanpitäjän omaavan järjestelmällisen, itsenäisen ja kehitysmyönteisen työskentelyotteen. Suomen ja englannin kielen sujuva osaaminen on tehtävän kannalta välttämätöntä.
Planmecalla pääset osaksi kymmenen hengen tiimiä, jossa saat päivittäin kollegoilta tukea ja apua tekemiseen. Vaikka tehtävässä on tärkeää omata itsenäinen työote, töitä tehdään yhteistyöllä sisäisiä sidosryhmiä unohtamatta. Planmecan toimisto sijaitsee Herttoniemessä ja töitä tehdään pääasiassa paikan päällä. Tehtävä on kokoaikainen ja töitä tehdään toimistoaikoina liukuvan työajan puitteissa. Tehtävään valittu henkilö työllistyy Eezy Henkilöstöpalveluille ja ensimmäinen haastatteluvaihe järjestetään Eezyn kanssa.
Herättikö tämä tehtävä kiinnostuksesi? Hienoa! Me haluamme sinut töihin, joten lähetäthän hakemuksesi meille ansioluetteloineen sekä palkkatoiveineen tulemaan mahdollisimman pian. Hakemuksia käsitellään jo hakuaikana ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löytyessä.
Lisätietoja tehtävästä antaa
Saara Rouvinen
HR-konsultti
050 449 9538
saara.rouvinen@eezy.fi
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 8.12.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.