Tietoa tehtävästä
Haemme Helsinkiin nuorekkaaseen asiakaspalvelutiimiimme kehittymishaluista ja toimeen
tarttuvaa
MYYNTIKOORDINAATTORIA
Tehtävä on määräaikainen (vanhempainvapaa sijaisuus) ja kokoaikainen (37,5h/vko).
Työtehtäväsi muodostuvat monipuolisista myynnin tuen ja asiakaspalvelun tehtävistä. Olet
energinen tekijä ja kykenet itsenäisesti viemään useita samanaikaisia työtehtäviä eteenpäin,
pitäen kiinni aikatauluista ja työn laadusta.
Pääasialliset tehtävät
• Kotimaan ja viennin tukkuasiakkaiden asiakaspalvelu ja muut myynnin tuen tehtävät
• Yhteistyö kansainvälisten myynnin kumppaneidemme kanssa
• Laaja-alaiset tilaus- ja toimitusketjuun liittyvät tehtävät
• Laskutus ja perintä
Edellytykset
• Sinulla on soveltuva kaupallinen koulutus
• Työkokemus vastaavissa tehtävissä katsotaan eduksi
• Työskentelet sujuvasti niin suomen, ruotsin kuin englannin kielellä
• Sinulla on myyntihenkinen, aktiivinen ja aikaansaava työote
• Hallitset MS Office -työkalut hyvin
• Sinulla on käyttökokemusta ERP-toiminnanohjausjärjestelmästä
Arvostamme reipasta, aktiivista ja mukautuvaa työskentelyotetta, hyviä vuorovaikutus- ja
tiimityötaitoja sekä hyvää stressinsietokykyä aikataulupaineessa.
Tarjoamme erittäin mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävän suomalaisessa bränditalossa!
Tiedusteluihin vastaa Suomen tukkumyynnin Key Account Manager ja tukkumyynnin
asiakaspalvelun esihenkilö Eevi Lainkari (puh. 040 737 2690, eevi.lainkari@nansogroup.com).
Puhelimitse tavoitat Eevin parhaiten pe 10.5. klo 9-10, tai ti 14.5. klo 14-15.
Tehtävä on määräaikainen (vanhempainvapaan sijaisuus) ja aloitusajankohta on heinäkuu 2024.
Jos kiinnostuit, niin lähetä CV ja hakemus palkkatoiveineen 19.5.2024 mennessä osoitteeseen
rekrytointi@nansogroup.com otsikolla ”Myyntikoordinaattori”.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 19.5.2024 mennessä! Hakemuksen voit lähettää sähköpostilla. Katso tiedot "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.