Tietoa tehtävästä
Markkinointikoordinaattori
Suomen Palloliitto on harrastajamäärältään Suomen suurin urheilun lajiliitto, joka vastaa maamme jalkapallo- ja futsaltoiminnasta ja sen kehittämisestä. Suomessa on noin 870 seuraa, yli 160 000 rekisteröityä pelaajaa ja lajiemme kanssa on viikoittain tekemisissä noin 600 000 suomalaista. Suomen Palloliiton arvoja ovat iloisuus, luotettavuus, menestys ja yhteisöllisyys. Visiomme mukaisesti jalkapallo on tarkoitettu jokaiselle sukupuoleen, ihonväriin, seksuaaliseen suuntautumiseen tai muuhun katsomatta. Samoin myös tämä työpaikka.
Fanimo Oy on Suomen Palloliiton 100 % omistama yhtiö, joka tukee kannattavalla oheistuotemyynnillä kotimaista jalkapalloa ja futsalia. Fanimon tuotot ohjataan suoraan kotimaisen lajitoiminnan hyväksi, jotta yhä useammalla olisi mahdollisuus nauttia jalkapallon yhteisöllisestä voimasta. Kun Fanimo voittaa, suomalainen jalkapallo voittaa ja toisinpäin.
Haemme nyt Maajoukkueen verkkokauppaan (Fanimo Oy)
markkinointikoordinaattoria
vanhempainvapaan sijaisuuteen.
Etsimme joukkoihimme startup-henkistä markkinointikoordinaattoria vauhdittamaan Maajoukkueen verkkokaupan kasvutarinaa ja tuomaan osaamistaan maajoukkueemme verkkokaupan myyntiin ja markkinointiin. Tehtävässä keskeinen tavoitteesi on Fanimon strategian jalkauttaminen ja toteuttaminen markkinoinnin ja kaupallisen kehityksen tavoitteiden alueilla. Vastaat yhdessä verkkokauppapäällikön ja Suomen Palloliiton asiantuntijoiden kanssa projektista, jonka tavoitteena on Maajoukkueen verkkokaupan omien markkinointikanavien rakentaminen ja kasvattaminen, eritoten sähköpostimarkkinoinnin saralla, mutta myöhemmin myös sosiaalisen median kanavissa.
Markkinointikoordinaattorina tehtäviisi kuuluu mm.:
Maajoukkueen verkkokaupan strategian jalkauttaminen ja toteutus
Sisällöntuotanto (visuaalinen ja tekstin tuottaminen)
Sähköpostimarkkinoinnin kehitys ja toteuttaminen
Kampanjasuunnittelu ja toteuttaminen
Verkkokaupan CMS ja tuotetiedonhallinta
SoMe-markkinointi
Ottelutapahtumien fanituotemyynnin suunnittelu, kehitys ja myyntityö
Etsimämme profiili
Onko sisällöntuotanto ydinosaamistasi?
Omaatko asiakaslähtöisen, kaupallisen ja analyyttisen ajattelutavan?
Oletko valmis käärimään hihat ylös, kun pitää toimia?
Onko sinulla kykyä hahmottaa, hallinnoida ja kehittää prosesseja?
Uitko sosiaalisen median syövereissä sujuvasti?
Onko sinulla ymmärrystä ja kokemusta digitaalisen kaupankäynnin toimintaympäristöstä sekä verkkokaupasta?
Mikäli vastasit yllä oleviin kyllä, voit hyvinkin olla etsimämme henkilö!
Odotamme sinulta soveltuvaa kaupallista koulutusta, ja kykenet tuottamaan verkkokaupan sisältöjä suomeksi ja englanniksi. Olet työssäsi pitkäjänteinen ja tarkka. Arvostamme erityisesti ”can do!” -asennetta sekä hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja. ”CPC”, “ROAS” tai "Konversio" eivät ole sinulle vieraita termejä. Digitaalisen mainonnan työkalut, sekä Adobe-suiten työkalut ovat sinulle tuttuja. Kokemus Shopifysta tai kiinnostus suomalaiseen jalkapalloon katsotaan eduksi, mutta ei ole tehtävässä onnistumisen kannalta välttämätöntä.
Tehtävä on määräaikainen vanhempainvapaan sijaisuus. Tehtävä alkaa sopimuksen mukaan marraskuussa ja päättyy lokakuun lopussa 2025.
Tehtävä edellyttää matkustusvalmiutta kotimaassa sekä mahdollisuuden tehdä tarvittaessa työtä iltaisin ja viikonloppuisin. Ensisijainen työskentelypaikkasi on Fanimon toimipisteessä Espoon Karamalmilla, ja osittainen etätyöskentely on mahdollista, kun työtehtävät sen mahdollistavat.
Tule mukaan osaksi kasvutarinaa ja kehittämään kanssamme suomalaista jalkapalloa ja futsalia!
Lähetä hakemuksesi viimeistään 25.9.24. klo 23.59 mennessä. Liitä hakemukseesi myös CV:si. Huomioithan hakemusta tehdessäsi, että se sisältää yhden videohaastattelukysymyksen.
Lisätietoja tehtävästä antaa verkkokauppapäällikkö Ville Teräs (+358443650553) 17.9., 19.9. ja 24.9. klo 10-12 välillä.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 25.9.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.