Tietoa tehtävästä
Oletko logistiikan ja asiakaspalvelun osaaja ja innokas operatiivisten toimintojen järjestelijä?
Haluatko työskennellä tunnettujen tuotemerkkien parissa kansainvälisessä ympäristössä ja lisätä työsi kautta iloa ihmisten päiviin?
Jos vastasit kyllä, Mondelez voi olla sinun uusi työpaikkasi.
Haemme asiakkaamme toimeksiannosta osaavaa ja reipasta tekijää logistiikan koordinoinnin ja asiakaspalvelun monipuolisiin tehtäviin Helsinkiin. Kyseessä on määräaikainen tehtävä keskittyen lomatuurauksiin ajalla 1.6.2024 – 31.8.2024, täysillä tunneilla. Lisäksi on optio työn jatkosta vuoden loppuun asti tilanteen niin salliessa.
Sinulle on tarjolla hieno mahdollisuus päästä mukavaan ja auttavaiseen pieneen tiimiin ja kansainväliseen työympäristöön.
Pääset tekemään itsenäisen työn ohella aktiivista yhteistyötä pohjoismaisen tiimin kanssa.
Vastuullesi saat monipuolisen toimenkuvan, johon kuuluu mm.: - asiakastilausten vastaanotto ja hallinnointi SAP-järjestelmässä - tuotteiden saatavuuden päivittäinen seuraaminen ja toimitusten koordinointi tilausten optimoimiseksi - päivittäinen kommunikointi asiakkaiden, varaston ja kollegojen kanssa - logistiikkaan ja asiakaspalveluun liittyvät muut tehtävät, kuten esimerkiksi tilauksiin liittyvien reklamaatioiden käsittely ja asiakaskyselyihin vastaaminen.
Tehtävässä menestyminen edellyttää kykyä toimia nopeatempoisessa ja vaativassa työympäristössä tarkalla otteella.
Olet vastuuta ottava, rohkea ja kyvykäs yhteistyön tekijä sekä näppärä IT-taidoiltasi.
Toivomme, että sinulla on jo vähintään muutaman vuoden kokemus vastaavanlaisista tilaus-toimitusketjun koordinointi- ja asiakaspalvelutyöstä.
Tiedät siis jo, millaista on työskennellä tiukkojen aikataulujen ja välillä suurenkin työmäärän keskellä.
Etsimme positiiviseen ja ulospäinsuuntautuneeseen tiimiin hyvin sopivaa toimeen tarttuvaa ja oma-aloitteista kollegaa.
Arvostamme kykyä selvittää asioita, innokkuutta oppia uutta sekä myönteistä ja iloista asennetta.
Työskentelet sujuvasti sekä suomen, että englannin kielillä sillä kansainvälisessä ympäristössämme työkielenä toimii englanti. Toivoisimme saavamme hakemukset englannin kielellä, koska prosessissa on mukana myös henkilöitä kansainvälisistä rooleista.
Tarjoamme monipuolisten tehtävien lisäksi mukavan työyhteisön, täyden lounas edun ja työn, jossa pystyt yhdistämään työn ja vapaa-ajan tasapainoiseksi kokonaisuudeksi.
Jos kiinnostuit, niin haethan paikkaa mahdollisimman pian sillä hakuaika on lyhyt ja haastattelut aloitetaan saman tien.
Rekrytointia Adeccolla hoitaa Timmy Kinnunen / timmy.kinnunen@adecco.fi
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 13.5.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.
Lisätietoja: Timmy Kinnunen