Tietoa tehtävästä
Kiinteistöalan ammattilainen Jyväskylään
Haemme asiakkaallemme Infonia Oy:lle kiinteistöalan ammattilaista monipuoliseen toimisto-, asiakas- ja myyntityöhön.
Infonia on Jyväskyläläinen vuonna 2002 perustettu yritys, joka kuuluu Nasdaq Helsingin päälistalle vuonna 1989 listattuun Investors House-konserniin. Tarjoamme asiakkailleen kattavat kiinteistöjohdon palvelut kiinteistökehityksestä manageeraukseen sekä toimitilojen arvioinnista, vuokraus-, osto- ja myyntineuvonantoon. Osana Investors House-konsernia henkilöstöllämme on mahdollisuus kasvaa tehtäviensä myötä ja kehittyä kiinteistöalan ammattilaisena. Kiinnostuitko? lue lisää: https://infonia.fi/
Työsi kiinteistöalan ammattilaisena tulee sisältämään asiakasrajapinnassa toimimista, jossa olet avainasemassa asiakassuhteiden ylläpitämisessä ja kehittämisessä, varmistaen asiakastyytyväisyyden ja pitkäaikaiset kumppanuudet. Hallinnollisiin tehtäviisi kuuluvat budjetointi (opex ja capex) ja talousraportointi omistajan ohjeiden mukaisesti. Tehtäviin kuuluvat myös laskujen tarkastus ja hyväksyntä. Lisäksi ydintehtäviisi kuuluvat asset management sekä asiakkuuksien johtaminen.
Tilavuokrauksessa vastaat asiakassuhteista vuokralaisiin, pidät heihin yhteyttä ja sovit vuokrasopimusten uusimisesta. Tehtävänäsi on optimoida kiinteistöjen käyttöaste ja hankkia uusia vuokralaisia. Käyt vuokrasopimusneuvottelut ja laadit vuokrasopimukset. Teknisissä tehtävissä hankit kiinteistöjen ylläpidon kannalta tarpeelliset palvelut ja valvot niiden laatua. Suunnittelet, tilaat ja valvot tarvittavat korjaukset sekä capex-projektit.
Tehtävässä edellytetään hyvää kirjallista Englannin kielen taitoa, muuten työkielenä on pääasiassa Suomi. Toimintamme painopisteenä on Jyväskylä, Kuopio ja Tampere, sekä tilanteen mukaan muu Suomi laajemminkin.
Mitä odotamme hakijalta?
Etsimämme henkilö on työskentelytavoiltaan itsenäinen, toimeen tarttuva ja asiakaspalveluhenkinen. Toivomme sinulta joko kaupallisen alan tai kiinteistöpuolen koulutusta sekä aiempaa kokemusta vastaavista tehtävistä kiinteistö- tai rakennusalalta. Osaat käyttää MS-Office työkaluja ja opit helposti käyttämään uusia järjestelmiä. Arvostamme aikaisempaa osaamista Wordpress- ja Salesforce-järjestelmistä.
Mitä tarjoamme?
Tarjoamme sinulle itsenäisen ja vastuullisen tehtävänkuvan, hyvät työolosuhteet sekä mukavan työyhteisön.
Kyseessä on toistaiseksi voimassaoleva ja kokoaikainen työsuhde joustavalla työajalla sekä kilpailukykyisellä kiinteällä kuukausipalkalla. Työsuhde alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä, kuitenkin viimeistään tammi-helmikuussa. Tehtävässä on mahdollisuus työllistyä suoraan asiakkaan kirjoille suorarekrytoinnilla, tai vaihtoehtoisesti vasta Eezyn kirjoilla suoritettavan koeajan jälkeen.
Muistathan liittää palkkatoiveesi hakemukseesi.
Kiinnostuitko?
Jos olet valmis haasteeseen, lähetä meille vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV alla olevasta linkistä. Kerro meille, miksi juuri sinä olet täydellinen valinta tähän rooliin ja miten aiot viedä tämän työn uudelle tasolle!
Rekrytointiprosessia hoitaa Eezy Henkilöstöpalvelut.
Kysyttävää?
Mikäli haluat tiedustella lisää, olethan rohkeasti yhteydessä.
Petra JokilehtoMikäli haluat tiedustella lisää, olethan rohkeasti yhteydessä.
HR-Asiantuntija
Eezy Henkilöstöpalvelut
0505995265
petra.jokilehto@eezy.fi
Samuli Pesonen
Asiakkuusjohtaja
Eezy Henkilöstöpalvelut
0405342733
samuli.pesonen@eezy.fi
www.eezy.fi
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 31.12.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.