Tietoa tehtävästä
Aalto-yliopistossa tiede ja taide kohtaavat tekniikan ja talouden. Rakennamme kestävää tulevaisuutta saavuttamalla läpimurtoja avainalueillamme ja niiden yhtymäkohdissa. Samalla innostamme tulevaisuuden muutoksentekijöitä ja luomme ratkaisuja maailman suuriin haasteisiin. Yliopistoyhteisöömme kuuluu 13 000 opiskelijaa ja yli 4500 työntekijää, joista 400 on professoreita. Kampuksemme sijaitsee Espoon Otaniemessä.
Aalto-yliopiston IT-palvelut (ITS) tukee tutkijoita, opettajia, muuta henkilöstöä sekä opiskelijoita tuottamalla maailmanluokan palveluita helpottamaan arkea ja mahdollistamaan joustavan ja turvallisen työskentelyn ajasta ja paikasta riippumatta. Meillä on merkittävä rooli digitalisaatiossa, ja IT-käyttäjätuki on siitä käyttäjillemme näkyvin osa sekä kontaktipiste. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta aalto.fi/it
Haemme nyt
IT-alan ammattilaista IT Service Deskiin
Oletko tiimihenkinen ja kehittämishaluinen asiakaspalvelun ammattilainen?
Jos viihdyt asiakasrajapinnassa ja työskentelet mielelläsi teknisesti monipuolisessa kansainvälisessä yliopistoympäristössä, saatat olla etsimämme henkilö! Tässä tehtävässä riittää haastetta myös jo aiempaa IT-asiakaspalvelukokemusta omaavalle henkilölle. Kyseessä on IT-palvelupisteen asiakastukitehtävä, ja käytössäsi on laajat oikeudet eri järjestelmiin, kuten käyttäjä- ja työasemahallintaan ja käyttöoikeuksiin liittyvien asiakastilanteiden selvittämiseen.
Olet etsimämme henkilö, mikäli omaat asiakaspalvelutaidot, olet taitava ongelmanratkaisija ja viihdyt ajoittain hektisessäkin työympäristössä. Reipas asenne ja aito kiinnostus asiakaspalvelutyöhön on erittäin tärkeää tehtävässä menestymiselle. Työkielinä ovat suomi ja englanti. Työaika sijoittuu arkisin toimistoaikoihin 8–17 välille.
Odotamme sinulta:
- soveltuvaa IT-alan koulutusta tai loppuvaiheessa olevia opintoja
- aikaisempaa kokemusta monipuolisesta IT-asiakaspalvelutyöstä
- positiivista ja asiakaslähtöistä työskentelyotetta
- kykyä toimia kiireellisissäkin tilanteissa ratkaisukeskeisesti, järjestelmällisesti ja pitkäjänteisesti
- hyviä vuorovaikutustaitoja kommunikoida asiakkaiden kanssa IT-palvelupisteessä, puhelimessa, etäyhteyksin ja sähköisiä kanavia käyttäen (IT Chat, eSupport)
- Windows 10 ja M365-tuoteperheen, ml. pilvipalvelut, hyvää hallintaa ja sovellustukiosaamista
- Kokemusta Identiteetin- ja käyttäjähallinnan järjestelmistä
- kykyä omaksua uusia asioita nopeasti
- oma-aloitteisuutta, vastuullisuutta ja huolellisuutta
- kykyä itsenäiseen ja ryhmässä työskentelyyn
- hyvää suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa.
Arvostamme:
- osaamista Mac ja Linux –työasemaympäristöistä
- kokemusta asiakaspalvelusta chatissa ja puhelinpalvelussa
- osaamista AD ja IdM -käyttäjähallinnasta
Työ alkaa sopimuksen mukaan, mieluiten tammikuun 2025 aikana. Tehtävä on määräaikainen 31.12.2025 asti.
Hakuohjeet ja lisätiedot
Rekisteröidy hakijaksi www.staffpoint.fi ja täytä hakemus huolellisesti sekä liitä hakemukseesi CV:si. Meille on erittäin tärkeää tietää mitä olet tehnyt aikaisemmin, mitä osaat ja mitä haluat tehdä tulevaisuudessa.
HUOM. Haastatteluiden ensimmäinen kierros tehdään videohaastattelutyökalun avulla eli tarkkailethan sähköpostiasi mahdollisen haastattelukutsun varalta.
Ota yhteyttä:
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 26.12.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.