Integration Analyst
Tietoa tehtävästä
Yhteenveto Lowellista: Lowellissa teemme töitä auttaaksemme ihmisiä ja yrityksiä hallitsemaan luottojaan. Yhtiömme on johtava luotonhallinnan palveluyritys Suomessa ja Euroopassa – ja aiomme olla sitä myös tulevaisuudessa. Suomen palvelutuotannossa työskentelee laaja joukko osaajia, joiden voimin autamme vuosittain tuhansia yrityksiä ja yli puolta miljoonaa suomalaista luotonhallinnan eri vaiheissa. Olemme erityisen ylpeitä vahvasta ammattiosaamisestamme ja vastuullisesta tavasta tehdä työtämme. Tule mukaan edistämään kestävää luototusta ja rakentamaan yhteiskunnan sujuvaa arkea!
Haemme Integration Analystia vahvistamaan Process Delivery-toimintoamme. Tehtävässä pääset osaksi Data Transfer-tiimiämme, joka vastaa Suomen palvelutuotannossa Lowellin ja asiakkaan väliseen tiedonsiirtoon liittyvistä toiminnoista. Tiimin vastuulla on liiketoiminnallisiin tarpeisiin liittyvien tiedonsiirrollisten ratkaisujen suunnittelu, määrittely ja testaus sekä näihin liittyvä asiakas- ja sidosryhmä kommunikaatio. Lisäksi tiimi tuottaa tiedonsiirrollista tukea sisäisille ja ulkoisille sidosryhmille. Työtehtävää voidaan muokata tehtävään valittavan henkilön kokemuksen ja mielenkiinnon mukaan, joko keskittymään tiedonsiirrolliseen päivittäiseen tukeen tai laajempaa kokemusta ja osaamista vaativaan tiedonsiirron määrittelijän tehtäviin.
Etsimme työkaveria, joka ei pelkää haasteita ja on motivoitunut oppimaan uutta. Olet luonteeltasi ratkaisukeskeinen ja itseohjautuva. Arvostamme rohkeutta tehdä päätöksiä, kykyä hahmottaa kokonaisuuksia ja tunnistaa uusia toimintamalleja sekä hyviä teknisiä valmiuksia. Asiakaspalveluhenkisyys on sinulle luontaista ja pystyt keskustelemaan myös teknisten yhteyshenkilöiden kanssa. Sinulla on kokemusta tiedonsiirrollista ratkaisuista, asiakasyhteistyöstä ja teknisen asiakastarpeen kartoittamisesta sekä kykyä muokata tarve toimimaan fiksusti myös meidän teknisessä toimintaympäristössämme. Kokemus perintäalalta tai sen tuntemus sekä sujuva englannin kielen taito katsotaan eduksi.
Tarjoamme monipuolisen, kehitysmahdollisuuksia täynnä olevan työn, jossa jokainen päivä on erilainen. Kanssasi tekemässä ovat huippuosaavat tiimikaverit, joukko kivoja kollegoita sekä onnistumista tukeva esihenkilö. Saat mielekkään ja monimuotoisen työyhteisön, innostavat työtehtävät sekä avoimen ja reilun työnantajan, joka tarjoaa hyvät henkilöstöedut ja joustavat työn tekemisen mahdollisuudet. Työskentelemme sujuvasti hybridisti sekä toimistollamme Turun Kupittaalla että kotoa käsin.
Jos kiinnostuit tehtävästä, lähetä hakemuskirjeesi, ansioluettelosi ja palkkatoiveesi meille mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 16.6.2024 mennessä. Oman hakemuksen kanssa kannattaa toimia nopeasti, sillä tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löytyessä. Lisätietoja tehtävästä voit kysellä osastopäällikkö Tanja Nymanilta, p. 040 5655 500 tiistaina 28.6. klo 15-16, keskiviikkona 5.6. klo 9-10 ja tiistaina 11.6. klo 16-17.
Tietoa työnantajasta
Lowell Suomi Oy on luotonhallinnan palveluyritys, joka on auttanut yrityksiä ja ihmisiä luottojen hallinnassa Suomessa rakentamalla yhteiskunnan sujuvaa arkea jo yli 50 vuotta.
Palveluksessamme on Suomessa noin 400 työntekijää Turussa, Lahdessa ja Helsingissä. Asiakaspalvelumme palvelee yli puolta miljoonaa suomalaista laskujen ja velkojen hoitamisessa vuosittain.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/lowell-suomi/0140351-4
- Lowell Suomi Oy Senior Integration Analyst