Integraatiopalvelun koordinaattori
Tietoa tehtävästä
Haemme integraatio ja API -liiketoimintaan Helsinkiin, Jyväskylään tai Tampereelle
Integraatiopalvelun koordinaattoria
Järjestelmäintegraatioiden ja API-rajapintojen rooli hankkeissamme jatkaa kasvuaan. Tarjoamme sinulle näköalapaikkaa yhdestä Digian suurimmista integraatioasiakkuuksista. Tule mukaan rautaisten integraatioammattilaisten joukkoomme Suomen johtavaan integraatiotaloon!
Etsimme sinua, joka nautit monipuolisissa tilanteissa toimimisesta ja haluat työskennellä integraatioiden parissa!
Päätehtäväsi on toimia palvelupäällikkömme oikeana kätenä auttamalla kehitystiimien päivittäisten töiden koordinoinnissa ja palvelutuotannon sujuvuutta edistävissä tehtävissä.
Tehtävässäsi tiedät mitä vastuullesi kuuluvat kehitystiimit edistävät ja miksi. Arvostat asiakasta, hallitset työmäärien seurannan ja osaat priorisoida asioita nopeastikin muuttuvissa tilanteissa. Toimit luontevasti asiakasrajapinnassa ja monitoimittajaympäristössä, ja hahmotat huoltojen ja päivitysten vaikutukset yhteistyötahoihin. Kykenet tarvittaessa fasilitoimaan tapaamisia tai muovautumaan Scrum Master -rooliin. Koet luontevaksi keskustella tiimin ja asiakkaan kanssa myös teknisemmin termein. Et kaihda hallinnollisia tehtäviä (mm. tuntihyväksyntä, laskutus), vaan hoidat ne napakasti kokonaisuutesi osalta.
Lisäksi varmistat, että tekijöillä on hyvä tekemisen meininki, asiakas on tilanteen tasalla ja työt sujuvat kaikin puolin jouhevasti ja sovitusti.
Tehtävässä menestymiseen tarvitset:
- kokemusta asiakasrajapinnassa työskentelystä
- sinnikästä ja tavoitteellista, mutta inhimillistä asennetta
- ymmärrystä integraatioteknologioista ja/tai integraatioiden projekti-/palvelunhallinnasta
- kokemusta monitoimittajaympäristöstä ja riippuvuuksien hallinnasta
- erinomaiset tiimityöskentely- ja organisointitaidot
- kokemusta raportointi-, laskutus- ja dokumentointirutiineista
- ymmärrystä ITIL -käytännöistä ja ketteristä toimintamalleista
Lisäksi toivomme, että sinulla on
- kokemusta ketteristä toimintamalleista esim. Scrum Master -tehtävän kautta
- vähintään neljä vuotta kokemusta IT-alalta
- kykyä kehittää teknistä osaamistasi
Tehtävä on vaativa, mutta sen vastapainoksi tarjoamme keskeisen paikan yhteiskunnallisesti tärkeässä asiakkuudessa, jonka puitteissa sinulla on ainutlaatuinen mahdollisuus kasvaa integraatioiden palvelunhallinnan monipuoliseksi ammattilaiseksi. Lisäksi tarjoamme tiimin tuen tehtävässä kasvamiseen ja reilusti mahdollisuuksia erityyppiseen oppimiseen ja oman ammattitaitosi kehittämiseen. Meille on tärkeää tuntea sinut, tietää mikä sinua motivoi ja ymmärtää mihin haluat kehittyä.
Tutustu tarkemmin Digian kulttuuriin, integraatioihin ja kattaviin työsuhde-etuihin nettisivuiltamme.
Hae tehtävää 31.3.2024 mennessä. Kerro vapaamuotoisesti itsestäsi, osaamisestasi ja siitä, mitä haluat tehdä jatkossa. Käsittelemme hakemuksia koko hakuajan. Lisätietoja tehtävästä antaa Reija Selin, 0440800833 tai reija.selin@digia.com
Ota yhteyttä:
Tietoa työnantajasta
Digia on ohjelmisto- ja palveluyritys, joka yhdistää teknologian mahdollisuudet ja ihmisten kyvykkyydet älykkäämmän liiketoiminnan ja yhteiskunnan sekä kestävän tulevaisuuden rakentamiseksi. Meitä digialaisia on jo noin 1500 osaajaa ja työskentelemme joustavin mallein ympäri Suomea sekä etänä että eri toimistoilla. Henkilöstömme on avaintekijä menestykseen ja liiketoimintamme rakentuu hyvinvoivien ammattilaisten kautta.
Viihtyvät ihmiset, kestävä kasvu. Tässä järjestyksessä.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/digia/0831312-4
- Digia Kokenut palvelupäällikkö
- Digia D365 Configuration Owner
- Digia Pilviasiantuntija