Henkilöstöasiantuntija
Tietoa tehtävästä
Meillä Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskuksessa pääset osaksi yhteisöä, jossa tehdään työtä ympäristön ja ihmisen hyväksi!
Haemme vakituiseen työsuhteeseen
Henkilöstöasiantuntijaa
osaksi energistä ja osaavaa Henkilöstöpalvelujen tiimiämme.
Olemme kaikki samaa lämminhenkistä ja osallistavaa tiimiä – tule täydentämään osaamisellasi tiimiämme! Tiimistämme löytyy monenlaista osaamistaustaa ja arvostamme sitä, että yhteisissä sparraushetkissämme tuodaan esille rohkeasti myös uusia näkökulmia. Osa työstäsi tulee olemaan itsenäistä asiantuntijan työtä, mutta teemme myös paljon yhteistyötä keskenämme. Meillä saat olla oma itsesi – tervetuloa joukkoomme!
Nyt haettavan henkilöstöasiantuntijan tehtävänkuva muodostuu ensisijaisesti myöhemmin nimettävien toimipisteiden henkilöstön palvelussuhteiden elinkaareen liittyvistä HR-tehtävistä. Osallistut myös erilaisten prosessien kehittämiseen ja rekrytointitapahtumiimme. Haluamme kehittää tiedolla johtamista, joten tehtävääsi voi sisältyä monipuolisesti henkilöstöjärjestelmiin ja raportointiin liittyviä tehtäviä sekä muihin kehittämisprojekteihimme osallistumista. Vaikka tehtävä ei ole uusi, vaan haemme tekijää toisiin tehtäviin siirtyvän kollegamme tilalle, niin sinulla on mahdollisuus vaikuttaa tehtävänkuvasi sisältöön ja kehittämiseen.
Toivomme uudelta työkaveriltamme
Koulutuksen ja kokemuksen kautta hankittua monipuolista osaamista henkilöstöasioiden hoidosta ja esihenkilöiden tukemisesta työssään. Työlainsäädäntö ja työehtosopimukset eivät myöskään ole sinulle vieraita.
Vahvoja järjestelmätaitoja ja kokemusta HR-järjestelmistä. Tärkeimmät tietotekniset työkalumme ovat Sympa HR, Tiima ja Microsoft 365. Tarpeen mukaan sinulla on valmius opetella myös uusia järjestelmiä.
Erinomaisia sisäisen asiakaspalvelun taitoja, sillä tehtävässäsi vastaat toimipisteidemme HR-asioista ja tuet esihenkilöitä henkilöstömme palvelussuhteiden koko elinkaaren ajan.
Olemme voittoa tavoittelematon, yhteiskunnallinen yritys ja välityömarkkinatoimija, ja työllistämme vuosittain yli 1000 henkilöä erilaisiin palvelussuhteisiin. Tuetun työllistämisen kentän tuntemus ja Avaintes-tuntemus katsotaan myös ehdottomasti eduksesi.
Hyvää rutiininsietokykyä ja kykyä sietää asioiden keskeneräisyyttä
Vahvoja vuorovaikutus- ja tiimityötaitoja sekä verkostoitumistaitoja, sillä tehtävääsi sisältyy paljon sisäistä asiakaspalvelua ison yrityksemme toimipisteiden esihenkilöiden kanssa.
Halua ja taitoa työskennellä aidosti monimuotoisessa työyhteisössä
Joustavuutta, oma-aloitteisuutta, valmentavaa työotetta ja asioita eteenpäin vievää työskentelytyyliä
Erinomaisen suomen kielen taidon lisäksi tarvitset työssäsi myös jonkin verran englannin kielen taitoa
Tarjoamme
Innostavia, mielekkäitä ja monipuolisia HR-asiantuntijan työtehtäviä ainutlaatuisessa, yhteiskunnallisessa yrityksessä.
Pääset osaksi kannustavaa, osallistavaa ja osaavaa HR-asiantuntijoiden tiimiä, jossa kaikki voivat loistaa.
Erinomaiset mahdollisuudet etätöihin - Teams-palaverit ovat meillä arkea.
Koulutus- ja kehittymismahdollisuuksia - työssä on mahdollista suorittaa HR-työhön sopiva erikoisammattitutkinto.
Työterveyshuollon - aluksi lakisääteinen ja viiden kuukauden työsuhteen jälkeen Terveystalon sairaudenhoidon palvelut käytössä.
Työhyvinvointia työsi tueksi - liikunta-, kulttuuri-, työmatka- ja lounasedun (Epassi)
Avaintesin mukaan vuosiloma kuluttaa lomapäiviä viisipäiväisen työviikon mukaisesti. Parhaimmillaan vuosilomia kertyy 38 pv/vuosi, kun hyväksyttäviä työkokemusvuosia on 15 vuotta.
Yrityksemme hallinto sijaitsee Hakaniemessä, mutta henkilöstöasiantuntijana liikut myös toimipisteissämme, joten sinulla on liikkumavalmius pääkaupunkiseudulla sijaitseviin Helsingin, Espoon ja Vantaan toimipisteisiimme. Teemme myös paljon etätyötä.
Tehtävä on kokoaikainen, noudatamme toimistotyöaikaa ja viikkotyöaikamme on 36 h 15 min. Tehtävän palkkaus on Avaintesin mukainen (palkkaryhmä HAB/2, 2800-3200 €/kk työkokemuksesta riippuen). Aloitus tehtävässä sopimuksen mukaan mahdollisimman pian.
Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana, joten lähetäthän hakemuksesi pian, mutta kuitenkin viimeistään su 20.10.2024. Ensimmäinen haastattelukierros toteutetaan etämuotoisena Teamsissa ja toinen ja mahdollisesti kolmas kierros lähimuotoisena haastatteluna. Koska kyseessä on vakituinen tehtävä, kuuluu prosessin loppuvaiheeseen valittujen hakijoiden osalta myös soveltuvuusarviointi.
Lisätietoja tehtävästä antaa viikolla 41 henkilöstöpäällikkö Jaana Kangas, puhelimitse 0400 348 149 keskiviikkona 9.10.2024 klo 11.30-12.45 ja viikolla 42 henkilöstöasiantuntija Heli Uusitalo, puh. 050 501 4879 tiistaina 15.10.2024 klo 14.00-15.15.
Tervetuloa mukavaan ja kannustavaan joukkoomme!
Tietoa työnantajasta
Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus Oy on kiertotalouden uranuurtaja jo yli 30 vuoden kokemuksella. Olemme mukana yhteiskunnallisessa toiminnassa, ja tavoitteenamme on kestävän elämäntavan mahdollistaminen ja luonnonvarojen säästö. Haluamme tuoda keskusteluihin ja toimintaohjelmiin mukaan arjen käytännön ratkaisuja, jotta päätökset ja linjaukset tulisivat aidosti osaksi ihmisten elämää. Kierrätyskeskus on täällä muistuttaakseen, että sinä olet enemmän. Olet enemmän kuin kuluttaja. Olet osa kokonaisuutta ja valinnoillasi on merkitys ja seuraus. Olet mahdollisuus, ratkaisu ja ennen kaikkea olet tekijä.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/paakaupunkiseudun-kierratyskeskus/0809814-5