Tietoa tehtävästä
Oletko sinä Senaatti-konsernin uusi Digitaalisten toimitilapalveluiden palvelukoordinaattori?
Senaatin Digitaaliset toimitilapalvelut -tiimi etsii palvelukoordinaattoria. Miksi juuri sinun pitäisi kiinnostua?
Vastaat osaltasi Senaatti-kiinteistöjen valtionhallinnon asiakkaille tuotettavien digitaalisten palvelujen hallinnasta ja koordinoinnista. Työlläsi on merkitystä.
Työtäsi tukee vastuullinen, ammattitaitoinen ja innostava työyhteisö. Me varmistamme, että henkilöstöllämme – kuten myös asiakkaillamme – on aina parhaat edellytykset onnistua työssään. Kuulumme Suomen innostavimpiin työpaikkoihin!
Tarjoamme uusimmat työnteon tavat, joustavat työajat sekä mahdollisuuden oman ammattiaidon ja osaamisen jatkuvaan kehittämiseen.
Digitaalisten toimitilapalveluiden palvelukoordinaattorina pääset käyttämään parasta osaamistasi mielenkiintoisessa ja kehittyvässä palveluympäristössä. Digitaaliset toimitilapalvelut sisältävät muun muassa tilavarausjärjestelmän palveluja, infonäyttöpalveluja, AV-tekniikkaa, sensoripohjaista käyttöastemittausta sekä asiakasohjaus- ja vuoronumeropalvelua.
Palvelukoordinaattorin toimenkuva tiimissämme on uusi. Keskeisiä työtehtäviäsi ovat digitaalisten toimitilapalveluiden ylläpitovaiheessa ilmenevien asiakastarpeiden koordinointi, kuten palvelupyyntöjen selvittely ja ongelmanratkaisu, uudet tilaukset sekä yhteydenpito muiden senaattilaisten ja palveluntoimittajien kanssa. Työkavereinasi ja tukenasi ovat tiimimme jäsenet, jotka vastaavat digitaalisten palveluidemme hankkeista ja käyttöönotoista, tuotehallinnasta sekä järjestelmiemme pääkäytöstä.
Tehtävän toimipiste sijaitsee Helsingissä. Halutessasi voit työskennellä myös osittain etänä. Tehtävien hoitaminen voi edellyttää myös ajoittaista matkustamista Suomessa.
Hae meille digitaalisten toimitilapalveluiden palvelukoordinaattoriksi, jos sinulla on
tekninen tai kaupallinen koulutus tai soveltuva työkokemus
teknistä osaamista digitaalisten palveluiden ja laitteiden hallinnassa
itsenäinen ja järjestelmällinen työote sekä kyky pitää langat käsissä kiireisinäkin päivinä
asiakaspalveluhenkisyyttä ja hyvät viestintä- ja vuorovaikutustaidot.
Tehtävässä on eduksi aikaisempi kokemus toimitilapalveluiden hallinnasta tai vastaavasta koordinoivasta tehtävästä.
Tehtävään valittavasta henkilöstä tehdään perusmuotoinen turvallisuusselvitys (Turvallisuusselvityslaki 726/2014).
Lisätietoja tehtävästä antaa digitaalisten toimitilapalveluiden ryhmäpäällikkö Marko Kääriä, p. 050 336 3324 (soittoajat: 24.9. klo 15-16 ja 26.9. klo 9-10).
Jätä hakemuksesi rekrytointijärjestelmässämme viimeistään 8.10.2024.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 8.10.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.