Tietoa tehtävästä
Kasvaessamme kohti kansainvälisiä markkinoita, etsimme nyt Customer Success Manageria liittymään osaksi tiimiämme. Tiimi vastaa olemassa olevista asiakkuuksistamme niin Suomessa kuin ulkomailla. Lisäksi tiimin vastuisiin kuuluu ohjelmistojen käyttöönoton projektinhallinta, asiakastyytyväisyys sekä asiakassuhteiden ylläpito ja johtaminen.
Customer Success Managerit toimivat asiakkaidemme asiakaslähtöisinä ja asiantuntevina kumppaneina. Customer Success Managerin kanssa asiakkaamme on mutkatonta ratkoa isompia ja pienempiä liiketoimintansa tarpeita Keypron alati kehittyvään palvelutarjontaan tukeutuen. He luovat asiakkaidemme liiketoimintaan aitoa lisäarvoa hyödyntämällä vahvaa ymmärrystään liiketoiminnasta, luovaa ongelmanratkaisukykyään ja aiemmin urallaan hankkimaansa kokemusta projektien hallinnasta.
Kaikkea ei tarvitse osata – perehdytämme sinut tehtäviin, jotka eivät ole entuudestaan tuttuja. Jotta kuitenkin pääsisit tehtävässä hyvään alkuun, toivomme sinulta seuraavaa.
Odotamme sinulta:
Kokemusta ja näyttöä projektinhallinnasta.
Innostusta ja ymmärrystä asiakkuuksien kehittämisestä ja johtamisesta.
Taustaa ohjelmistoalalta, IT-alalta tai infratoimialalta.
Aitoa halua auttaa asiakkaita ja olla tukemassa heidän menestystään.
Halua kasvaa ja menestyä ammattilaisena sekä tukea työyhteisön kulttuuria.
Hyviä viestintä- ja ihmissuhdetaitoja.
Tehtävään sopivaa ja vähintään ammattikorkeakoulutason koulutusta.
Kykyä viestiä suullisesti ja kirjallisesti suomeksi sekä englanniksi.
Mitä tarjoamme:
Mielenkiintoisen roolin kansainvälisessä ohjelmistoyrityksessä.
Perusteellisen perehdytyksen työtehtävään.
Joustavat etä- ja toimistotyömahdollisuudet (Helsinki, Joensuu tai Kuopio).
Useita etuja, sisältäen laajan työterveyspaketin ja E-passin (lounasetu, liikunta- ja kulttuurisetelit).
Vapaa-ajan vakuutusturvan.
Yhdenvertaisen ja monikulttuurisen työyhteisön.
Lähetäthän ansioluettelosi, hakemuksesi ja palkkatoiveesi 30.4.2023 mennessä sivustomme hakulomakkeen kautta. Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana ja työ alkaa mahdollisimman pian sopivan henkilön löydyttyä. Mikäli kaipaat lisätietoa tai haluat esittää kysymyksiä tehtävään liittyen, voit olla yhteydessä Sami Relanderiin arkisin klo 8–9 puhelimitse 050 567 0261 tai sähköpostitse (sami.relander@keypro.fi).
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 30.4.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.