Customer Service Specialist
Tietoa tehtävästä
Oletko positiivinen ja energinen tiimipelaaja? Nautitko ihmisten
auttamisesta ja vauhdikkaasta työympäristöstä?
Jos vastasit kyllä, voit olla hakemamme Customer Service Specialist.
Santanderin asiakaspalvelussa autat asiakkaitamme rahoituspalveluidemme
parissa puhelimitse, sähköpostilla sekä verkkopalvelussa. Olet oma-aloitteinen
ja tehokas tiimipelaaja, joka pystyy tekemään myös itsenäisiä päätöksiä.
Sinulla on hyvät asiakaspalvelutaidot ja halu ylittää asiakkaiden odotukset.
Osaat kuunnella asiakasta ja tarjota hänelle aina parhaiten sopivan ratkaisun.
Ymmärrät myynnin merkityksen asiakaspalvelussa ja sitoudut yhteisiin
tavoitteisiin. Sopeudut nopeasti muuttuviin tilanteisiin, etkä pelkää
rutiineja. Haluat osaltasi vahvistaa yrityskulttuuriamme, jonka ydin on
yksilöllinen ja reilu asiakaspalvelu. Aikaisempi kokemus
asiakaspalvelutehtävistä katsotaan eduksesi.
Meillä pääset kehittymään asiakaspalvelun ammattilaisena
innostavassa ja kansainvälisessä ympäristössä. Monipuolisessa tehtävässä pääset
näyttämään taitosi ja haastamaan itseäsi. Meillä on positiivinen tekemisen
meininki ilman turhaa pönötystä ja teemme töitä unohtamatta pilkettä
silmäkulmassa. Palkkaus on Rahoitusalan työehtosopimuksen mukainen ja tehtävä
vakituinen.
Lisätietoja tehtävästä antaa Otto Peltonen. Tehtävä alkaa heti sopivien henkilöiden
löydyttyä, ja käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana. Toimithan siis nopeasti.
Tietoa työnantajasta
We are a Nordic bank with more than 1,200 colleagues in Sweden, Norway, Denmark and Finland, and proud to be part of Banco Santander, one of the largest banks in the world with a solid history going back more than 160 years.
Our purpose is to help people and businesses prosper and we aim to be the best retail and commercial bank, earning the lasting loyalty of our people, customers, shareholders and communities - through simple, personal and fair banking.
In our organization we foster and value an engaged, challenging and passionate environment that provides opportunities for personal and professional growth. We operate in an ever changing environment, and believe the key to success is innovative involvement, a playful approach to active learning and continuous improvement in our daily work.
We are firmly committed to being a responsible bank in the way we operate, our culture, caring for our environment and giving back to society. Banco Santander is recognized as the most sustainable bank in the world following the publication of the Dow Jones Sustainability Index (DJSI) for 2019.
Read more about responsible banking on our global webpages.
Santander Consumer Bank is one of the largest Nordic banks providing loans and credits, credit cards, deposits and insurance to private customers.
To learn more about Santander in the Nordics, please visit our local webpages
https://www.santanderconsumer.no/
https://www.santanderconsumer.se/om-oss/
https://santanderconsumer.dk/om-os/
https://www.santanderconsumer.fi/
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/santander-consumer-finance/2076455-0
- Santander Consumer Bank Nordics Fraud Team Leader - Nordic role
- Santander Consumer Bank Nordics Senior HR Analyst