Tietoa tehtävästä
Hei sinä itseohjautuva ja palveluhenkinen asiakaspalvelun osaaja! Etsimme nyt asiakkaallemme Pauligille vahvistusta heidän After Sales-organisaatioonsa mielenkiintoisiin asiakaspalvelun tehtäviin. Mikäli sinulla on hieman aiempaa työkokemusta B2B-asiakaspalvelusta, täsmällinen ja priorisointikykyinen työote sekä halu kehittyä asiakaspalvelun ammattilaisena, saatat olla etsimämme henkilö! Hae pian, sillä etenemme prosessissa heti oikean henkilön löydyttyä.
Kuvaus
Customer Service Specialist tehtävässä päävastuunasi on asiakasyhteydenottojen vastaanotto puhelimitse ja sähköpostilla sekä tilausten ja huoltotöiden kirjaaminen toiminnanohjausjärjestelmä SAP:iin. Lisäksi rooliisi kuuluu reklamaatioiden vastaanotto ja kirjaaminen sekä asiakastietojen päivittäminen järjestelmään. Tehtävässä pääset luomaan ensiluokkaista asiakaspalvelua osana tunnettua brändiä. Työ tapahtuu palveluaikoina arkisin klo 8–16.
Tarjoamme
- Mahdollisuuden työskennellä Pauligin ikonisten tuotemerkkien ja korkealaatuisten tuotteiden parissa
- · Mielenkiintoiset ja monipuoliset työtehtävät
- Mahdollisuuden työskennellä osittain etätoimistolta käsin
- Ammattitaitoisen tiimin tuen sekä perehdytyksen tehtävään
Työtehtävät
- Asiakasyhteydenottojen vastaanotto puhelimitse ja sähköpostilla
- Tilausten ja huoltotöiden kirjaaminen toiminnanohjausjärjestelmä SAP:iin
- Reklamaatioiden vastaanotto ja kirjaaminen
- Asiakastietojen päivittäminen järjestelmään
Etsimme
- Tehtävään soveltuva koulutustaustaa
- Hieman aiempaa kokemusta B2B-asiakaspalvelutehtävistä
- Hyviä IT-taitoja
- Halua kehittyä ja kasvaa asiakaspalvelun ammattilaisena
- Sujuva suomen ja englannin kielen taitoa
Osaaminen SAP- ja/tai Infor M3-järjestelmästä nähdään eduksi.
Menestyäksesi roolissa olet:
- Proaktiivinen – olet valmis tarttumaan toimeen itsenäisesti
- Asiakaslähtöinen – olet halukas auttamaan asiakasta ongelmatilanteissa
- Priorisointikykyinen – kykenet priorisoimaan tärkeimpiä työtehtäviä muuttuvissa tilanteissa
Rekrytointiprosessimme
Academic Work hoitaa tätä hakua asiakkaansa puolesta, jonka toiveena on kaikkien tehtävää koskevien kysymysten osoittaminen Academic Workille.
Hakijoita haastatellaan jatkuvasti ja mikäli olemme edenneet jo rekrytointiprosessissa pidemmälle, saatamme sulkea haun ennen lopullisia valintoja. Valintaprosessiin sisältyvät luonteenpiirteitä sekä kognitiivista kykyä mittaavat testit. Testit toimivat työkaluina oikean tekijän löytämiseksi tehtävään sekä takaavat tasa-arvoisen ja oikeudenmukaisen arvioinnin.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 21.11.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.