Asiakaspalvelupäällikkö, K-Citymarket Turku Kupittaa
K-ryhmäTietoa tehtävästä
Oletko aktiivinen ja tuloshakuinen asiakaspalvelun johtamisen ammattilainen? Nautitko johtamisesta ja saatko ihmiset innostumaan? Et kaihda haasteita ja kykenet työskentelemään paineiden alla. Teet kaikkesi varmistaaksesi hyvän asiakas- ja työntekijäkokemuksen.
Suomen suurin Citymarket ja maamme toiseksi suurin ruokakauppa K-Citymarket Turku Kupittaa etsii asiakaspalvelupäällikköä, jolla on kyky innostaa ja motivoida isoa joukkoa asiakaspalvelun ammattilaisia tuottamaan päivittäin ensiluokkaisia asiakaskokemuksia tuhansille asiakkaillemme.
Kauppamme on avoinna 24 tuntia vuorokaudessa, joten tehtävässäsi vastaat asiakaspalvelun sujuvuudesta ympäri vuorokauden tiiviissä yhteistyössä tavaratalopäällikön, kauppiaan sekä muiden osastojen kanssa. Vastuullasi on se, että kaupassa olisi kiva käydä ja että asiakas ja laatu ohjaavat kaikkea tekemistä kaupassa.
Tarjoamme sinulle:
- monipuolista, vaihtelevaa ja vastuullista esihenkilötehtävää
-
useita urapolkuvaihtoehtoja kansainvälisessä konsernissa
-
innostavat ja ammattitaitoiset työkaverit
-
mahdollisuuden jatkuvaan ammatilliseen kehittymiseen
-
konsernin laajan tuen
-
monipuoliset K-ryhmän henkilökuntaedut
-
tulospalkkion
Menestyäksesi tehtävässä hallitset isojakin kokonaisuuksia, omaat ennakoivan työotteen, olet hyvä organisoimaan ja reagoimaan kaupan muuttuviin tilanteisiin.
Meitä K-Citymarketilaisia yhdistää innostus kaupan tekemiseen ja positiivinen tekemisen meininki. Meillä pääset toimimaan menestyvässä maailman vastuullisimmassa kaupan alan yrityksessä. Sinulle on tarjolla lukuisia monimuotoisia urapolkuja kansainvälisessä konsernissa.
Odotamme sinulta:
- kaupallista koulutusta ja aiempaa kokemusta ison tiimin johtamisesta
-
kokemusta henkilöstön rekrytoinnista, perehdyttämisestä ja henkilöstön hyvinvoinnin tukemisesta
-
vahvaa tahtoa itsesi ja organisaation tavoitteelliseen kehittämiseen
-
vahvaa myynti- ja tulosnälkää, aitoa asiakaspalveluasennetta sekä halua luoda ylivertainen asiakaskokemus
-
kykyä johtaa omaa työtä, innostaa ja inspiroida muita positiivisella ja energisellä työotteella
-
sujuvaa suomen ja englannin kielitaitoa
Asiakaspalvelupäällikkönä vastaat koko kassalinjan ja infopisteen toimintojen ja henkilökunnan johtamisesta sekä asiakaskokemuksen kehittämisestä, joten onnistuaksesi tehtävässä sinulla tulee olla vahva osaaminen isojen tiimien johtamisesta, analyyttinen työskentelyote sekä hyvä paineensietokyky.
K-ryhmän koko ja voima varmistavat, että kasvumme on tavoitteidesi veroista. Kaupan ala uudistuu ja digitalisoituu kovaa vauhtia maailman mukana ja tarjoaa siten kaupallisesti suuntautuneelle ajattelijalle loputtomasti mahdollisuuksia kehittyä sekä ylittää itsensä. Olemme panostaneet digitaaliseen kehitykseen ja meillä olet luomassa tulevaisuuden asiakaskokemusta.
K-ryhmä on uudistuva ja vahva toimija kahdeksassa maassa, ja meillä teet hyvää kauppaa alan huippujen rinnalla. Saat täydet mahdollisuudet kasvaa täyteen potentiaaliisi porukassa, joka kehittää itseään ja kaupan tekemistä rohkeasti uutta syleillen, mutta aina asiakkaan ehdoilla. Yhteiset arvot, periaatteet ja toimintatavat ovat työmme perusta kaikkialla. Keskitymme vastuullisuustyössämme ihmisten ja ympäristön hyvinvointiin.
Tehdään hyvä kauppa – tule K-ryhmään.
Lisätietoja tehtävästä antaa Taija Salonen, taija.salonen@citymarket.fi tai puhelimitse 050 5965835 tiistaina 11.6.2024 klo 7.30–8.30 ja keskiviikkona 12.6.2024 16.00–17.00.
Lähetä hakemuksesi 16.6.2024 mennessä oheisen linkin kautta.
Suoritamme huumausainetestauksen koeajan aikana.
Tietoa työnantajasta
K:laisten kädenjälki näkyy päivittäin miljoonien ihmisten arjessa ja yhteiskunnassa Suomessa, pohjoismaissa ja Baltiassa: miten syömme, liikumme ja asumme vastuullisemmin nyt ja tulevaisuudessa. K:ssa saat ainutlaatuisen monipuoliset mahdollisuudet luoda omannäköisesi ura 40 000 K:laisen yhteisössä, kolmella toimialallamme, kahdeksassa maassa.
K-ryhmä on valittu useasti maailman vastuullisimpien kauppojen joukkoon. Jatkuvasti uudistuva K on edelläkävijä kaupan digitalisoimisessa, kauppakohtaisten valikoimien ja digityökalujen kehittämisessä ja asiakkaan datapohjaisessa palvelemisessa. K:laisilla on käytössään alan edelläkävijän teknologiat ja -työkalut ja työkavereina alan parhaat ammattilaiset – niin kaupoissa kuin toimistoilla.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/kesko/0109862-8
K-ryhmä muualla verkossa
Työnantajan verkkosivulle