Tietoa tehtävästä
Onko sinulla kokemusta vientikuljetuksista, tilausten koordinoinnista ja asiakaspalvelusta? Hallitsetko Excelin perusasiat ja pystytkö kommunikoimaan sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi? Tämä työ saattaa olla juuri sinua varten!
Etsimme asiakkaallemme asiakaspalvelun ja tilaustenhallinnan osaajaa määräaikaisuuteen Vantaan Tammistoon!
Työnkuva:
Asiakaspalvelu suomeksi ja englanniksi sähköpostitse
Tilausten koordinointi ja vientikuljetusten järjestely
Tilausten syöttö ja laskutus ERP-järjestelmässä
Excelin käyttö päivittäisessä työssä
Tarjoamme:
Kahden kuukauden määräaikaisuuden
Kokoaikatyön
Toimistotyöajat
Hybridityömalli
Odotamme sinulta:
Excelin hyvää perusosaamista
Sujuvaa suullista ja kirjallista suomen ja englannin taitoa
Kokemusta vientikuljetuksista sekä tilausten koordinoinnista
Tarkkuutta ja huolellisuutta ERP-järjestelmän käytössä
Työt pääset aloittamaan vaikka heti, joten hae jo tänään! Jätäthän hakemuksesi meille ansioluetteloineen ilmoituksen ohessa olevasta hakulinkistä. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.
Mikäli haluat tiedustella lisää, olethan rohkeasti yhteydessä:
Sara Läykki
HR-asiantuntija
Eezy Henkilöstöpalvelut
050 4624239
sara.laykki@eezy.fi
www.eezy.fi
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 22.9.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.