Toimistoavustaja, Akvila Osakeyhtiö
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 19.4.2024
  • Hae viimeistään 17.5.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Asiakaspalvellijan/Toimistoassistentin pääasiallisia tehtäviä ovat:

- Tilausten vastaanotto ja toimitusaikataulujen vahvistaminen asiakkaille sekä tilauksiin ja tuotteisiin liittyvä kommunikaatio asiakkaiden ja myynnin kanssa
- Kuljetuksien tilaaminen sekä vientiin ja tullauksiin liittyvistä asioista vastaaminen
- Lähetteiden, pakkaustarrojen ja muiden tuotannon tositteiden hallinta ja tulostus
- Toimitusten laskutus ja tilauskannan päivitys
- Erilaiset myyntiä avustavat toiminnot; näytteiden lähetys, mallikuvien teko painettavista laseista jne.
- Tuotannon tuntikirjanpidon sekä muiden toimiston dokumenttien ja arkistojen hallinta sekä yhteistyö työvaatehuollon ja palkkahallinnon kanssa

Toivomme hakijalta:

-Kaupallista koulutusta ja/tai kokemusta asiakaspalvelutehtävistä
-Sujuvaa englannin kielen taitoa
-Perustaitojen omaamista tietokoneen ja toimisto-ohjelmistojen käytöstä
-Oma-aloitteisuutta ja itsenäistä työskentelyotetta

Tehtävä on puolipäiväinen, työaika on 18,75 h viikossa. Työajat ovat joustavat, ja perehdytysjakson jälkeen myös osittainen etätyö on mahdollinen.
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta mailto:ville.jaakkola@akvila.com