Tietoa tehtävästä
SALES AND ADMINISTRATION COORDINATOR
Etsimme uutta kollegaa Waldecin Nokian konttorille vakituiseen työsuhteeseen vastaamaan asiakaspalvelusta ja myynnin tuesta.
Tehtävässä toimenkuvaasi kuuluu osto- ja myyntitilausketjujen hallinta Suomessa ja muissa Pohjoismaissa. Työssäsi olet päivittäin yhteydessä asiakkaisiin ja toimittajiin. Rekisteröit tilauksia ja seuraat niiden edistymistä, järjestät kuljetuksia sekä hoidat laskutusta. Työskentelet myynnin tukena. Kommunikoit sujuvasti suomeksi ja englanniksi, ruotsin kielen osaaminen sekä muu kielitaito katsotaan eduksi. Myös taloushallinnon tai markkinoinnin tuntemuksesta on hyötyä.
Tarjoamme
Ainutlaatuisen roolin osana kansainvälistä työyhteisöä
Kilpailukykyisen palkan ja edut, mm. laaja työterveyshuolto sekä kattavat vapaa-ajan vakuutukset
Kannustavan työympäristön, jossa arvostetaan ammattitaitoa ja innovatiivisuutta
Tehtäviisi kuuluu
Myynti- ja ostotilausten käsittely
Tarjousten valmistelu
Varastonhallinta
Kuljetusten koordinointi
Laskutus
Sekä muut asiakaspalvelun ja myynnin tuen tehtävät
Toivomme sinulta
Tehtävään soveltuvaa koulutustaustaa
Aiempaa työkokemusta vastaavista tehtävistä vähintään 2 vuoden ajalta
Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa, ruotsin kielen osaaminen katsotaan eduksi
Itseohjautuvaa ja oma-aloitteista työotetta sekä hyviä kommunikointitaitoja
Kiinnostuitko?
Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoivomuksineen mahdollisimman pian tai viimeistään 20.6. mennessä osoitteeseen recruiting@waldecgroup.com otsikolla ”Sales and administration coordinator”.
Käymme läpi hakemuksia jo hakuaikana.
Lisätietoja tehtävästä antaa Head of Business, Finland and Norway, Toni Jokinen,
toni.jokinen@waldecgroup.com
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 20.6.2024 mennessä! Hakemuksen voit lähettää sähköpostilla. Katso tiedot "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.
Lisätietoja: Toni Jokinen, toni.jokinen@waldecgroup.com