Hankinta-asiantuntija
Tietoa tehtävästä
Oletko julkisten hankintojen ammattilainen? Tule meille Keravalle hankinta-asiantuntijaksi vakituiseen työsuhteeseen.
Keravan kaupungin hankintapalveluiden tiimi vastaa kaupungin keskitettyjen hankintapalveluiden järjestämisestä. Tavoitteena on kehittää hankintapalveluista kaikkia kaupungin toimialoja palveleva ja hankintojen tiedolla johtamista tukeva toiminto. Sinulla on ainutlaatuinen tilaisuus olla mukana vaikuttamassa ja jättämässä oma kädenjälkesi hankinta-asiantuntijan tehtävässä.
Pääset osaksi hankinta- ja hallintopalveluiden tiimiä, jossa on yhdessä tekemisen meininki ja kehitysmyönteinen työilmapiiri. Panostamme myös ammatilliseen kehittymiseesi, jotta saat parhaat mahdolliset eväät urapolullesi.
Tarjoamme sinulle monipuolisen, itsenäisen ja mielenkiintoisen tehtäväkokonaisuuden Keravan kaupungin julkisten hankintojen parissa. Hankinta-asiantuntijan tehtäviin sisältyy mm. hankintojen kilpailuttamisprosessien läpivieminen, kilpailutusasiakirjojen ja sopimusluonnosten laatiminen, hankintojen tekninen toteuttaminen sähköisissä järjestelmissä sekä sisäisen hankintaohjeistuksen laatiminen ja ylläpito. Hankinta-asiantuntijan tehtävässä sinulla on mahdollisuus kartuttaa kokemusta myös erilaisista hankintatoimen kehitystehtävistä.
Hankinta-asiantuntijana vastaat itsenäisesti nimettyjen hankintojen koordinoinnista ja toimialojen hankintojen kilpailutuksista hankintalainsäädännön sekä kaupungin hankintaohjeistuksen mukaisesti. Hoidat kilpailutusprosessien läpiviennin yhteistyössä kaupungin eri toimialojen asiantuntijoiden kanssa hankinnan suunnittelusta tarjouspyynnön valmisteluun sekä päätöksentekoon saakka. Neuvot hankintoihin ja kaupungin hankintaohjeistukseen liittyvissä kysymyksissä. Olet taitava pitämään monta lankaa käsissäsi ja sinulla on kyky viedä asiat loppuun asti.
Tehtävän kelpoisuusvaatimuksena on soveltuva alempi korkeakoulututkinto sekä hyvä suomen kielen suullinen ja kirjallinen taito.
Tehtävässä onnistuminen edellyttää aitoa motivaatiota kehittyä julkisten hankintojen vahvaksi osaajaksi, hyviä projektinhallintataitoja ja itsenäistä työotetta. Eduksi katsomme aiemman kokemuksen julkisten hankintojen kilpailuttamisesta sekä sopimus- ja päätösvalmistelusta sekä kokemuksen monipuolisista julkisen hallinnon tehtävistä. Arvostamme lisäksi julkisen hallinnon päätöksentekoprosessien ymmärrystä sekä niihin liittyvää kokemusta kunnassa tai hyvinvointialueella.
Palkkaus ja palvelussuhteen ehdot määräytyvät KVTES:n mukaisesti. Työaika on 36,25 h/vko. Tehtävän täyttämisessä noudatetaan kuuden kuukauden koeaikaa.
Tehtävän aloituksesta on mahdollista sopia, mutta tavoitteena on, että uusi henkilö aloittaa tehtävässä mahdollisimman pian.
Lähetäthän hakemuksesi ja CV:n 13.5.2024 klo 16.00 mennessä.
Haastattelut järjestetään Keravan kaupungin kaupungintalolla (Kauppakaari 11) 15.5.2024 ja 21.-22.5.2024.
Palkkaus
Tehtävän palkka on 3614.38€/kk
Tietoa työnantajasta
Kerava on lähes 38 000 asukkaan viihtyisä ja vehreä kaupunki Uudellamaalla. Tavoitteenamme on olla uusien ajatusten kärkikaupunki, jossa arki on onnellista ja sujuvaa. Keravalla työskentelee noin 1400 ammattilaista, jotka tuottavat laadukkaita palveluita erinomaisella palveluasenteella toisten työtä ja osaamista arvostaen.
Kaupungin arvot rohkeus, inhimillisyys ja osallisuus näkyvät kaikessa toiminnassamme. Olemme mukana Vastuullinen työpaikka -yhteisössä ja sitoudumme sen periaatteisiin.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/keravan-kaupunki/0127485-5