palkanlaskija & tilitoimistokirjanpitäjä Kokkolaan
Eezy OyjViac Consulting on auktorisoitu tilitoimisto Kokkolassa. Olemme toimineet tilitoimistoalalla kohta 30 vuotta. Toimipaikka sijaitsee aivan Kokkolan keskustan tuntumassa. Viac on yritysten mukana palvelemassa koko yrityksen elinkaaren ajan ensiaskeleista lähtien. Viacissa työntekijä pääsee tekemään töitä monien mielenkiintoisten asiakasyritysten kanssa. Työtehtävät ovat monipuolisia, haastavia ja innostavia.
Haemme nyt joukkoomme ammattitaitoista ja kokenutta asiakasvastuullista
palkanlaskijaa & tilitoimistokirjanpitäjää
Edellytämme kokonaisvaltaisen vastuun ottamista asiakasyritysten taloushallinnosta, kirjanpidosta, palkanlaskennassa, tilinpäätöksestä ja verotuksesta. Toimit yhteistyössä muiden taloushallinnon ammattilaisten kanssa, mutta kykenet myös itsenäiseen ja oma-aloitteeseen työskentelyyn.
Työhösi kuuluu olennaisena osana kommunikointi, neuvonta ja raportointi asiakkaiden suuntaan. Tyytyväiset asiakkaat ovat pitkäaikaisten asiakassuhteidemme ydin. Meille on erityisen tärkeää, että tuotamme mahdollisimman tarkkaa ja virheetöntä informaatiota asiakkaillemme ja sidosryhmille.
Edellytämme että henkilönä olet täsmällinen ja sosiaalinen, sekä pidät asiakkaiden kanssa työskentelystä. Toivomme että haluat aktiivisesti kehittää omaa osaamistasi ja ammattitaitoasi. Olet kokenut palkanlaskija & kirjanpitäjä, jolla on aito halu palvella asiakkaita. Omaksut helposti uusia taloushallinnon järjestelmiä ja sinulla on jo kokemusta sähköisistä järjestelmistä.
Hakijalta edellytämme:
- Soveltuvaa koulutustaustaa (esim. tradenomi, KTK) ja mielellään KLT-tutkintoa
- Vähintään 5 vuoden kokemusta palkanlaskenta- ja kirjanpitotyöstä
- Erityisesti katsomme eduksi työkokemuksen tilitoimistossa, konsernitilinpäätöksien laadinnassa sekä palkanlaskennassa.
- Vaadimme sujuvaa toimisto-ohjelmien, kuten Exceliin, Wordin ja Outlookin käyttöä.
- Katsomme eduksi kokemuksen mm. Fennoan taloushallintojärjestelmästä.
- Myös englannin ja ruotsin kielen taito katsotaan eduksi
Tehtävä on vakituinen ja alkaa sopivan henkilön löydyttyä. Tehtävää voi osittain hoitaa myös etänä.
Tehtävässä on erinomainen mahdollisuus kehittää omaa ammattitaitoa, sekä päästä hyödyntämään omaa osaamista laajasti.
Heräsikö kiinnostuksesi? Lähetä hakemuksesi ja liitä siihen CV ja palkkatoiveen kera oheisen linkin kautta. Käsittelemme hakemuksia ja haastattelemme potentiaalisia ehdokkaita jo hakuaikana, joten haethan mieluummin tänään kuin huomenna.
Lisätietoja tehtävästä ja rekrytointiprosessista antaa Eezy Henkilöstöpalvelut/Antti Ylimäki, puh. 050 3959543. Emme käsittele sähköpostitse tulleita hakemuksia.
Eezy Oyj
Eezy Oyj:n visiona on olla Suomen merkittävin työelämän uudistaja, joka luo onnistuneita työkokemuksia tarjoamalla henkilöstöpalveluita ja kevytyrittäjyyttä sekä laajan kirjon työelämän asiantuntijapalveluita. Eezy on valtakunnallisesti paikallinen – yhtiö työllistää vuosittain yli 20 000 ihmistä ja palvelee tuhansia asiakkaita. Yhtiön osake noteerataan Helsingin pörssissä. Ketjuliikevaihto vuonna 2020 oli 280 miljoonaa euroa ja tavoitteena on olla toimialan markkinajohtaja.