Kirjanpitäjä
Retta Group OyTietoa tehtävästä
Etsimme Hämeenlinnan talouspalveluun vahvistukseksi
KIINTEISTÖKIRJANPITÄJÄÄ
Meillä pääset kehittämään osaamistasi laaja-alaisesti kiinteistöalan ammattilaisten kanssa Pohjoismaiden johtavassa kiinteistöalan yrityksessä.
Työskentelet Retta Managementin kiinteistöliiketoiminnan talouspalvelukeskuksessa osana asiakkuustiimiämme. Olet vastuussa omalta osaltasi asiakkaidemme kiinteistöyhtiöiden, rahastojen ja konsernien kirjanpidon tehtävistä, joihin kuuluvat mm. kuukausittainen kirjanpito, raportointi asiakkaillemme, tilinpäätökset ja viranomaisraportoinneista vastaaminen.
Tehtäväkenttäsi
Tehtäviisi kuuluu asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden kirjanpito. Hallitset pääkirjanpidon, ostoreskontran ja vuokra- ja vastikereskontran hoitamisen sekä tilinpäätöksen tekemisen. Vastaat siitä, että sisäiset ja ulkoiset asiakkaamme saavat asiakaslupauksemme mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun.
Oletko etsimämme osaaja?
Haemme tiimiimme henkilöä, jolla on soveltuva kaupallinen koulutus, esimerkiksi laskentatoimen merkonomi tai tradenomi. Sinulla on kokemusta kiinteistöalan arvonlisäveron ksäittelystä, rahastojen ja konsernikirjanpidon hoitamisesta sekä tilinpäätöstaitoa, joten aiempi kokemus kiinteistöalan kirjanpidosta tai tilitoimiston kirjanpitäjänä toimimisesta ovat eduksi. Hallitset veroHallitset Office-ohjelmat, etenkin Excelin. Työskentelyotteeltasi olet oma-aloitteinen ja tulet toimeen myös englannin kielellä. Työssä menestyminen vaatii lisäksi joustavuutta ja paineensietokykyä työn ollessa syklistä ja aikataulutettua.
Miksi kannattaa hakea juuri meille?
Meillä pääset kehittämään osaamistasi laaja-alaisesti kiinteistöalan ammattilaisten kanssa! Oman yksikkösi ohella tukenasi toimii koko organisaatiomme ammatillinen asiantuntemus. Koska olemme iso konserni ja teemme yhteistyötä yli liiketoimintarajojen, apua ja tukea on aina saatavilla osaavilta ja ammattitaitoisilta kollegoilta. Taustatukea päivittäiselle työllesi antavat lisäksi yhtenäiset työkalut ja toimintatavat. Tarjoamme myös koulutusta tarpeesi mukaan monipuolisissa koulutuksissamme ja koko henkilöstöllämme on rajaton käyttöoikeus Eduhousen verkkokoulutuksiin.
Arvomme onnistumme yhdessä, uudistamme rohkeasti ja toimimme vastuullisesti ohjaavat jokapäiväistä toimintaamme. Teemme töitä tiiminä kokonaisuus huomioiden ja työkavereita arvostaen. Otamme yhdessä tiiminä vastuun prosessien sujuvuudesta. Tarjoamme mahdollisuuden hybridityöskentelyyn, jossa yhdistyvät osittainen etätyöskentely ja työskentely viihtyisässä toimistossamme. Huolehdimme hyvinvoinnistasi tarjoamalla lounas- ja virike-edun sekä kattavan työterveyshuollon. Ja ennen kaikkea meillä on loistava porukka, johon haluamme myös sinut mukaan! Tule mukaan kehittymään ja kehittämään oman ammattitaitosi lisäksi toimintaamme sekä tuottamaan arvokasta lisäarvoa sekä kollegoillesi että asiakkaillemme. Lue lisää meistä työpaikkana täällä: Töihin Rettalle - Retta
Näin haet paikkaa
Oletko valmis tarttumaan haasteeseen? Laita hakemusta tulemaan viimeistään 26.4.2023 mennessä. Ethän unohda ansioluetteloasi ja palkkatoivettasi. Käsittelemme saapuneita hakemuksia jo hakuaikana.
Lisätietoja tehtävästä saat palvelupäällikkö Jenni Hovilta, puh. 010 228 7035 tai sähköpostitse jenni.hovi@retta.fi.
Työnantajalupauksemme: Retta tarjoaa työpaikan, jossa saat kehittyä, ottaa vastuuta ja muuttaa kiinteistötoimialan tulevaisuutta. Työskentelemällä Rettalla pääset osaksi ammattitaitoista ja kehitysmyönteistä työyhteisöä, jossa jokainen saa olla oma itsensä. Yhdessä tekemisessä annetaan tilaa ilolle ja toistemme arvostukselle. Teemme työtä vastuullisesti ja suurella sydämellä. Valtakunnallisena yrityksenä tarjoamme vaihtelevia työtehtäviä, mahdollisuuden haluamallesi urapolulle sekä asiantuntevien kollegoiden tuen. Henkilöstömme mielestä vahvuuksiamme ovat mielenkiintoiset työtehtävät, selkeät arvot , hyvä tiedonkulku sekä tehokas päätöksenteko. Lisäksi henkilöstömme kokee, että strategiaa ja tulevaisuuden näkymiä viestitään meillä hyvin ja osaamista jaetaan aktiivisesti (henkilöstökysely 9/2022). Toimintaa ohjaavat arvomme ovat: Onnistumme yhdessä Yhteistyö sekä asiakkaidemme kanssa onnistuminen takaavat meille yhteisen menestyksen. Luotamme toisiimme ja toimintamme perustuu toistemme kunnioittamiseen. Uudistamme rohkeasti Meille on tärkeää, että jokainen meillä työskentelevä voi kokea ammatillista ylpeyttä työstään. Uudistamme rohkeasti osaamistamme, toimintaamme ja toimialaamme asiakkaan ja henkilöstön tarpeet edellä. Meillä on kyky, halu ja lupa tehdä asioita paremmin. Toimimme vastuullisesti Kannamme vastuuta huomisesta sekä yrityksenä että henkilökohtaisella tasolla. Valintojamme ohjaa vastuu toisistamme, asiakkaistamme, ympäristöstä, yhteiskunnasta ja taloudellisesta menestyksestä. Toimintamme pohjautuu avoimuuteen ja rehellisyyteen.
Palkkaus
None
Tietoa työnantajasta
Kiinnostavatko kiinteistöalan monipuoliset tehtävät pohjoismaiden suurimmassa kiinteistöjohtamisen ja kiinteistöjen välityspalveluita tarjoavassa konsernissa? Retta Management on kiinteistöjohtamiseen erikoistunut valtakunnallinen toimija. Palveluitamme ovat muun muassa toimitilojen ja asuntojen kiinteistönjohtamispalvelut, asuntovuokraus, taloushallintopalvelut, energiatehokkuus- ja ympäristövastuupalvelut sekä arviointipalvelut. Meillä on alan laajin palveluntarjonta, ja uskomme, että asiantuntemuksella ja ajantasaisella markkinatiedolla voimme parantaa asiakkaamme tulosta. Retta Management on osa Retta Group -konsernia.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/retta-group/1969377-5