IT Service Manager, Customer Experience
FimlabEtsimme nyt IT Service Manageria liittymään Fimlabin osaavaan tietohallinnon tiimiin, merkitykselliseen ja vastuulliseen tehtävään.
IT Service Managerina Fimlabilla työskentelet asiakasjärjestelmien kehitys- ja uudistusprojektien parissa. Pääset mukaan uudistamaan asiakaskokemusta palvelumuotoilusta lähtien. Uudistettavat järjestelmät liittyvät pääasiassa asiakaspalvelujärjestelmiin kuten esimerkiksi ajanvaraus- ja puhelinjärjestelmien uudistukset sekä palvelumuotoilun edetessä asiakaslähtöisten verkkosivujen kehitysprojekti. Pääset luomaan roadmapeja järjestelmien kehitysprojekteja varten, joiden määrittelemiseksi olet tiiviisti yhteydessä sisäisten sidosryhmien kuten asiakaspalvelun kanssa. Heiltä saat arvokasta tietoa asiakasjärjestelmien toiminnasta, ongelmista ja tarpeista. Kehityshankkeiden pituus voi vaihdella muutamasta kuukaudesta vuoteen. Työnkuvaasi kuuluu myös järjestelmien ja ohjelmistojen laadun seuraaminen yhdessä ulkoisten kumppanien kanssa.
Etsimämme henkilö omaa teknistä ymmärrystä järjestelmien kehittämisestä sekä erinomaiset projektinhallintataidot. Ymmärrät projektien riskejä ja sinulla on työkaluja minimoida niitä. Näet projektien suuremman kokonaisuuden, aikataulujen ja budjettien hallintaa unohtamatta. Työssä menestyäksesi sinulla on hyvä olla hands on -työskentelytyyli, jotta ymmärrät järjestelmäuudistusten kokonaisuuksia ja tarpeita. Työssäsi FImlabin IT Service Managerina pääset käyttämään monia eri järjestelmiä kuten esimerkiksi Azure DevOpsia ja Confluencea sekä nykyaikaisia menetelmiä kuten ketterää kehitystä SAFea. Näitä sinun ei kuitenkaan tarvitse hallita etukäteen, vaan olemme valmiita perehdyttämään ne sinulle.
Onnistumisesi tueksi saat ympärillesi muun tiimin tuen. Olet osa noin 30 henkistä tietohallinnon tiimiä, joka koostuu esimerkiksi arkkitehdeistä, projektipäälliköistä, tuoteomistajista ja it-asiantuntijoista. Haettava rooli oon uusi, joten työnkuvaa voidaan tarkentaa myöhemmin myös sinun toiveidesi ja kiinnostuksen kohteidesi mukaan. Aloituspäivä on joustavasti sovittavissa oikean henkilön löydyttyä, mutta tietysti odotamme sinua innolla, joten toivomme sinun liittyvän joukkoomme mahdollisimman pian.
Fimlab tarjoaa sinulle:
-
Mahdollisuuden kehittää osaamistasi projektinhallinnassa ja kehityshankkeiden vetämisessä, sekä digitaalisen asiakaskokemuksen rakentamisessa. Fimlab panostaa myös esimerkiksi coachingiin.
-
Työn toimialan parissa, jonka työntekijämme kokevat merkitykselliseksi ja joka näkyy läpi yrityksen toiminnan, esimerkiksi työhyvinvoinnissa ja merkityksellisyyden tunteena.
-
Joustavan hybridityöskentelymallin, joka mahdollistaa etätyöskentelyn viihtyisien toimistotilojen rinnalle
-
Työympäristön, jossa on matala organisaatiorakenne ja paljon mahdollisuuksia vaikuttaa
-
Työpaikan vakavaraisessa yrityksessä, jossa tulevaisuuden näkymät ovat turvattu.
-
Mahdollisuuden kouluttautua osaamisesi kehittämiseksi.
Hakijalta odotamme:
-
Projektipäällikkömäistä työotetta ja hyviä projektijohtamisen taitoja
-
Teknistä ymmärrystä ja tietotaitoa sovelluksien ja isojen tietojärjestelmien ylläpidosta
-
Kokemusta it-järjestelmien hallinnasta ja monimuotoisten kehitysprojektien läpiviennistä
-
Ketterän kehityksen kokemusta (esim. SAFe)
-
Relevanttia korkeakoulututkintoa, esimerkiksi tekniseltä alalta
-
Hyvää suomen ja englannin kielen taitoa
Lisäksi eduksi katsotaan:
-
Osaaminen asiakaskokemuksen luomisesta digitaalisissa kanavissa sekä asiakas-flown ja digitaalisen designin ymmärrys
-
Jira, tai Azure DevOps -osaaminen
-
Osaaminen tai kiinnostus palvelumuotoilua kohtaan
-
Ymmärrys puhelinjärjestelmistä
-
Kiinnostus terveydenhuoltoalaa kohtaan
Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetä meille CV:si tai LinkedIn-profiilisi (hakukirje valinnainen) viimeistään su 19.2. mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta. Hae tehtävään mahdollisimman pian, sillä saatamme edetä potentiaalisimpien kandidaattien kanssa prosessissa jo hakuaikana. Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja aikaisimman mahdollisen aloituspäivämäärän. Emme vastaanota hakemuksia sähköpostitse, vaan käsittelemme ainoastaan hakujärjestelmän kautta saapuneet hakemukset. Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme Fimlabin palvelukseen.
Fimlabista voit lukea lisää osoitteessa https://fimlab.fi/. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Eveliina Pyykkö (eveliina.pyykko[ät]atalent.fi,+358 50 475 2619). Puhelimitse tavoitat to 9.2. klo 10-11 ja to 16.2. klo 10-11. Muina aikoina tavoitat Eveliinan parhaiten sähköpostilla.
Fimlab on Suomen suurin laboratorioalan yritys ja tuotamme terveydenhuollon laboratoriopalveluja Pirkanmaalla, Kanta-Hämeessä, Keski-Suomessa, Päijät-Hämeessä ja Pohjanmaalla yli 110 toimipisteessä noin 1 200 ammattilaisen voimin. Asiakkaitamme ovat mm. sairaalat, terveyskeskukset, työterveyshuolto, yksityiset lääkäriasemat ja yksityislääkärien potilaat. Fimlab on IT-osaamisen huipputalo. Kehitämme itse omia ohjelmistoja ja teknologiaa hankittujen järjestelmien lisäksi, joita yrityksen toiminnoissa ja prosesseissa hyödynnetään. Meillä on modernit työskentelytavat, toimimme SAFe ketterän kehitysmallin mukaan.