Eläkeasiantuntija
KevaEläkeasiantuntija
Etsimme joukkoomme asiakaspalvelun ammattilaista, joka on innostunut asiakaspalvelun prosessien ja digitaalisten palveluiden kehittämisestä.
Kevalla on 1,3 miljoonaa henkilöasiakasta, ja suurin osa palvelusta tapahtuu digitaalisesti Omat eläketietosi -verkkopalvelussamme. Verkkosivuillamme asiakkaita auttaa Chatbot Ilona.
Tarjoamme henkilöasiakkaillemme monikanavaista asiakaspalvelua, ja palvelemme digitaalisten kanavien lisäksi puhelimitse ja viestipalvelussa. Keskitymme digipalvelujen kehittämisessä luotettavuuteen ja helppokäyttöisyyteen, ja teemme kehitystyötä vahvassa yhteistyössä talon IT-osaajien kanssa.
Tehtäväsi
Eläkeasiantuntijana tehtäviisi kuuluvat
- digitaalisten palveluiden ja prosessien kehittäminen
- asiakaspalvelujärjestelmien kehittäminen
- henkilöasiakkaiden asiakaspalvelu puhelimitse ja sähköisesti
- henkilöasiakkaiden tekninen asiakastuki.
Tarjoamme sinulle
Tarjoamme sinulle tehtävän, joka kasvaa vahvuuksiesi ja osaamisesi mukana. Saat erinomaisen mahdollisuuden kehittää asiakaspalvelutaitojasi ja osaamistasi yhä parempien digitaalisten palveluiden ja ilahduttavan asiakaskokemuksen rakentamisessa.
Meillä teet työtä, jolla on yhteiskunnallista merkitystä. Tukenasi on osaava, innostava ja kannustava asiantuntijajoukko sekä arvostettu ja vakaa työnantaja.
Odotamme sinulta
Menestyt parhaiten tehtävässä, jos sinulla on
- soveltuva koulutus, esimerkiksi alempi tai ylempi korkeakoulututkinto
- kiinnostusta ja kokemusta digitaalisten palveluiden kehittämisestä
- kokemusta asiakaspalvelusta ja asiakaslähtöinen asenne
- hyvät tiimityö- ja vuorovaikutustaidot
- aktiivinen, itsenäinen ja tuloksellinen ote työhön sekä halu oppia uutta
- taito viestiä selkeästi sekä suullisesti että kirjallisesti
- henkilöasiakkaiden tekninen tuki digitaalisten palvelujemme käytössä.
Arvostamme myös
- projektiosaamista
- eläketoimialan tai sosiaalivakuutusjärjestelmän tuntemusta.
Keva työnantajana
Olemme alamme uudistaja ja pyrimme jatkuvasti kehittämään toimintatapojamme.
Olemme vastuullinen työnantaja ja tarjoamme kilpailukykyisen palkan ja henkilöstöedut, joihin kuuluvat muun muassa kattavat työterveyspalvelut sekä monipuoliset liikuntamahdollisuudet.
Käytössäsi on viihtyisä ja nykyaikainen työympäristö Helsingin Kaisaniemessä. Tarjoamme hyvät etätyömahdollisuudet sekä joustavat työajat ja -tavat.
Lisätietoja ja hakeminen
Tehtävä on vakituinen ja alkaa sopimuksen mukaan.
Lisätietoja tehtävästä antaa palvelupäällikkö Asta Suvanto, puh. 050 3635 330 tai asta.suvanto@keva.fi. Tavoitat hänet puhelimitse parhaiten tiistaina 14.2. klo 12–13 tai torstaina 16.2. klo 10–11. Ota rohkeasti yhteyttä, jos kiinnostuit tehtävästä ja haluat selvittää esimerkiksi osaamisesi soveltuvuutta tehtävään.
Keva edistää tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta sekä arvostaa henkilöstönsä monimuotoisuutta. Toivomme hakijoiksi eri-ikäisiä ja eri sukupuolia olevia henkilöitä sekä kieli-, kulttuuri- tai muihin vähemmistöihin kuuluvia henkilöitä. Toimistomme on esteetön.
Jätä hakemuksesi palkkatoiveineen ja CV ilman todistusjäljennöksiä perjantaihin 17.2.2023 klo 16.00 mennessä. Otamme huomioon vain rekrytointijärjestelmämme kautta määräaikaan mennessä saapuneet hakemukset. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana.
Keva on Suomen suurin eläkevakuuttaja. Huolehdimme n. 500 ammattilaisen voimin kunta-alan, valtion, kirkon, Kelan henkilöstön, Suomen Pankin ja uusien hyvinvointialueiden eläkeasioista. Hoidamme 1,3 miljoonan julkisen sektorin työntekijän ja eläkkeensaajan työeläkepalveluita. Työkyvyttömyysriskin vähentämiseen tarjoamme työnantajille monipuolisia työelämäpalveluita ja tutkittua tietoa työkykyjohtamisen tueksi. Vastaamme kunta-alan henkilöstön eläkkeiden rahoituksesta ja eläkevarojen sijoittamisesta. Sijoitusomaisuutemme on n. 60 miljardia euroa.v