Customer Service Coordinator
Wipak OyEtsitkö kiinnostavia ja vaihtelevia tehtäviä asiakaspalvelun parissa? Nautitko tiimityöskentelystä? Innostutko kansainvälisten asiakkaiden kanssa toimimisesta? Jos vastasit kysymyksiin kyllä, olet mahdollisesti etsimämme Customer Service Coordinator.
Haemme henkilöä, joka on varustettu aktiivisella ja energisellä työskentelyotteella. Tulet olemaan osa Wipak Oy:n asiantuntevaa asiakaspalvelutiimiä, Health-sektorissa, osana Wiicare-organisaatiota. Työskentelet osana Supply Chain -ketjua tiiviissä yhteistyössä tuotannon kanssa.
Päätehtävänäsi on asiakkuuksien hallinta pitämällä heihin aktiivisesti yhteyttä toimitusketjun eri vaiheissa. Työhösi kuuluu mm. tilausten käsittely, toimitusten koordinointi sekä vientiasiakirjojen laatiminen. Tehtäviisi kuuluvat myös tilauskannan ja myyntisaatavien seuranta. Kontaktiryhmiäsi ovat niin sisäiset kuin ulkoisetkin asiakkaat sekä kansainvälinen myyntiverkosto.
Toivomme sinulta tehtävään soveltuvaa koulutusta, esim. liiketalouden tutkinto tai tuotantotalouden insinööri. Eduksesi katsotaan aikaisempi kokemus tilaus-toimitusketjun hallinnasta, asiakaspalvelusta ja logistiikasta. Viestithän sujuvasti suomeksi ja englanniksi, muu kielitaito katsotaan eduksi.
Odotamme sinulta hyviä tiimipelaajan taitoja sekä oma-aloitteista ja ratkaisukeskeistä työskentelytapaa ja organisoimiskykyä. Olet aiemmissa tehtävissäsi työskennellyt toiminnanohjaus-järjestelmien kanssa ja hallitset sujuvasti M365-sovellukset. Sinulla on erinomainen tilannetaju ja reagointikyky erilaisiin asiakastilanteisiin. Tarvittaessa pystyt myös työskentelemään paineen alla.
Tarjoamme sinulle monipuolisen ja palkitsevan tehtävän aktiivisessa toimintaympäristössä, pakkausratkaisuliiketoiminnan ytimessä. Mahdollisuuden työskennellä hybridimallilla osaavassa ja auttavassa tiimissä keskellä mielenkiintoisia haasteita ja oppimismahdollisuuksia. Uskomme, että parhaaseen lopputulokseen päästään yhdessä tekemällä.
Henkilöstömme on meille tärkeä ja haluamme pitää huolta työntekijöidemme hyvinvoinnista, joten tuemme hyvinvointia monin eri tavoin sekä tarjoamme kattavat työterveyshuollonpalvelut. Kaikessa toiminnassamme meitä ohjaa vastuullisuus. Meille yksi tärkeimmistä asioista on työntekijöidemme turvallisuus ja odotamme kaikkien työntekijöidemme sitoutuvan turvallisuuskulttuurin kehittämiseen. Ennen kaikkea tarjoamme sinulle työyhteisön, jossa asiat tehdään yhdessä arvojemme mukaisesti.
Kiinnostuitko? Mahtavaa!
Jätä vapaamuotoinen hakemuksesi cv:n ja palkkatoiveen kanssa viimeistään 18.12.2022 mennessä. Aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuajalla. Lisätietoja tehtävästä antaa Customer Service Team Lead Riikka Helenius, joko sähköpostitse osoitteessa riikka.helenius@wiicare.com tai puhelimitse 0400 984 679 klo 8–16 välisenä aikana.
Ota yhteyttä:
Wihuri on teollisuutta ja kauppaa harjoittava kansainvälinen suomalainen monialakonserni. Wihurin neljä toimialaa ovat pakkausteollisuus, päivittäistavaratukkutoiminta, tekninen kauppa ja liikelentotoiminta. Konsernin liikevaihto on noin 1,9 miljardia euroa ja henkilöstön määrä noin 5 200.
Wipak-ryhmä Euroopassa ja Winpak Pohjois-Amerikassa muodostavat Wihurin pakkausteollisuuden työllistäen globaalisti n. 4 100 henkilöä. Liikevaihto on noin miljardi euroa. Tuotantolaitostemme sekä myyntikonttoreiden verkosto tarjoaa asiantuntevan paikallisen palvelun kansainväliselle asiakaskunnallemme. Wipakilla on kaksi tuotantolaitosta Suomessa. Olemme savuton työpaikka.