Business Controller
NewsecTaloushallinnon ammattilainen – voisiko nyt olla sopiva ajankohta vaihtaa työpaikkaa?
Meillä on tarjota sinulle oiva mahdollisuus kiinteistöalalta. Lupaamme panostaa osaamisesi kehittymiseen niin toimialallamme kuin taloushallinnossa. Meidän kanssamme elät mielekästä työelämää ja kerrytät osaamista, joka kantaa myös myöhemmin urallasi.
Miltä kuulostaa? Tule uusien kokemuksien pariin etenemään urallasi ja jakamaan omaa osaamistasi!
Roolisi liiketoimintamme keskiössä
Meillä taloushallinto on osa liiketoimintaamme sekä asiakkaillemme tarjottavaa kiinteistösijoitustoiminnan palveluportfoliota. Et työskentele tukifunktiossa vaan tärkeässä, koti- ja ulkomaisia kiinteistöalan sijoittajia konsultoivassa roolissa.
Business Controllerina toimit tiiviissä yhteistyössä Asset Managerin kanssa. Tehtävässäsi vastaat budjetointi- ja ennustamisprosessista sekä raportoinnista ja osallistut edellä mainittujen kokonaisuuksien kehittämiseen. Osallistut kiinteistöportfolioiden liiketoimintasuunnitelmien laadintaan ja liiketoiminnan mittareiden määrittelyyn ja seurantaan.
Roolissasi tuet hankintatiimiä transaktioiden talous- ja verokysymyksissä. Pääomarakenteen ja verotuksen suunnittelu sujuu sinulta samoin kuin kassaennusteiden laadinta.
Tule menestymään kanssamme!
Tehtävä on itsenäinen, mutta teet tiivistä yhteistyötä muiden samassa asiakkuudessa työskentelevien osaajiemme kanssa.
Meillä voit työskennellä joustavasti etänä. Toki tarvittaessa sinulla on oltava mahdollisuus tulla toimistollemme Helsinkiin.
Mitä me voimme tarjota kokeneelle talousalan osaajalle?
Toimimme vakaalla toimialalla ja olemme kasvun polulla. Ei ole epäilystäkään siitä, ettemmekö yhä vahvistu ja pysty tarjoamaan niin ammatillisia haasteita kuin arjen turvaa suunnatessamme Suomen suurimmaksi kiinteistöalan asiantuntijayritykseksi.
Uskallamme luvata, että meillä saat työkaveriksesi ja sparraajiksesi alamme parhaat osaajat. Yrityksemme yli 650 osaajasta 120 työskentelee kanssasi taloushallinnon parissa. Ympärilläsi on iso joukko taloushallinnon ammattilaisia jakamassa osaamistaan ja ratkaisemassa asiakkaidemme haasteita.
Me pystymme tarjoamaan sinulle vaihtoehtoisia urapolkuja ja kiinnostavia mahdollisuuksia, joihin tarttua. Kanssamme et polje paikallasi!
Meillä on kasvollinen omistaja, mikä tarkoittaa kehittymistä ja tavoitteiden eteen työskentelyä myös pitkällä tähtäimellä. Emme hae pikavoittoja vaan keskitymme laadukkaaseen työhön, asiakkaidemme palveluun ja henkilöstömme menestymisen mahdollistamiseen. Siksi sinäkin menestyt kanssamme.
Meidän kanssamme pääset oppimaan valtavasti uutta. Kiinteistöalan taloushallinnon haasteita ratkaisemalla opit jatkuvasti uutta ja osaamisesi kehittyy. Pidämme koulutuksilla huolta siitä, että olet alati muuttuvassa maailmassa ajan tasalla talouden ja kiinteistöalan muutoksista.
Tulet työskentelemään yhteisössä, jolle työn laatu on tärkeää ja asiakkaiden aikataulujen noudattaminen on kunnia-asia. Työssäsi on kuitenkin paljon vapautta päättää siitä, miten ja missä työsi teet. Joustavuutesi vastapainoksi myös me joustamme sinun suuntaasi
Mitä onnistuminen sinulta vaatii?
Tärkeintä on, että haluat tehdä työsi hyvin. Tässä sinua luonnollisesti auttaa aikaisempi vankka työkokemus kiinteistöliiketoiminnan ulkoisesta laskennasta ja/tai controllerin tehtävistä kiinteistösijoittajalla. Sinulla on tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto ja työskentelet sujuvasti myös englannin kielellä.
Roolissasi loistat, kun olet analyyttinen ja omaat liiketoimintalähtöisen ajattelutavan. Sinulla on kyky tuottaa laadukkaita analyyseja ja osaat esittää ne vakuuttavasti ja selkeästi. Teet työsi systemaattisesti ja olet tottunut taloushallinnon järjestelmien, Excelin ja Power BI:n käyttäjä.
Meistä on tärkeää, että osaat sekä johtaa omaa työtäsi että koordinoida tekemistä. Tässä tehtävässä sovitat yhteen myös muiden osaajien työtä osana asiakkuustiimiä. Jos olet vielä palvelumyönteinen ja tarkka sekä siedät ajoittaista painetta, olet todellinen 💎.
Haluaisitko tutustua meidän arkeemme ja tuleviin työkavereihisi?
Finance Manager ja tiiminvetäjämme Outi kertoo täällä tarkemmin, mikä häntä innostaa omassa työssään.
Tulisitko työkaveriksemme?
Mikäli jo tältä istumalta haluat kertoa, että olet kiinnostunut tästä tilaisuudesta, voit hakea työkaveriksemme oheisen hakulomakkeen kautta 20.12.2022 mennessä.
Jos sinulla taas on mielessä vielä kysymyksiä tehtävääsi tai meillä työskentelyyn liittyen, voita laittaa viestiä Suville tai Yvonnelle, suvi.kultamies@newsec.fi ja yvonne.stenman@newsec.fi. Laitathan viestiä niin sovitaan aika keskustelulle.
Olethan siis yhteydessä – olisi hienoa tutustua puolin ja toisin!
Me Newsecillä tarjoamme täyden palvelun ratkaisut kiinteistöalalla niin sijoittajille, omistajille kuin toimitilojen tai asuntojen vuokraajillekin. Palvelemme muun muassa kiinteistöjen myynti- ja ostoneuvonannoissa, arvioinneissa ja analyyseissa, toimitilavälityksessä sekä kiinteistö- ja toimitilajohtamisessa.
Suomessa meillä on noin 650 kiinteistöalan huippuammattilaista, ja toimistomme palvelevat pääkaupunkiseudun lisäksi Tampereella, Oulussa, Turussa, Hämeenlinnassa, Kuopiossa, Jyväskylässä, Vaasassa, Lappeenrannassa, Lahdessa, Rovaniemellä, Porissa ja Joensuussa. Newsec on perustettu Ruotsissa 1994. Suomessa Newsecin historia alkoi jo vuonna 1989 Tallberg Toimitilajohto Oy:nä, jonka Newsec osti vuonna 2005. Nykyään toimimme seitsemällä eri markkina-alueella ja meillä on yli 2 400 työntekijää.
Perustettu 1994
Työkaverit Noin 650 Suomessa