Vinkki #1: ”Think outside of the box” – mieti uusia lähestymistapoja.

Vinkki #2: Levitä sanaa: puhu, puhu ja puhu!

Vinkki #3: Älä myyt tuotetta – ratkaisua.

Vinkki #4: Asiakkaat eivät (pääasiassa ainakaan) tule sinun luoksesi, joten mars matkaan heidän luokseen!

Vinkki #5: Fiksu myyjä osaa lukea myös rivien välistä, eikä seuraa orjallisesti pelkkiä faktoja.

Vinkki #6: Rehellisyys vie pidemmälle kuin uskotkaan – eikä potki takaisin.

Vinkki #7: Hyvä ihmistuntemus = aitoa kiinnostusta ihmisiä kohtaan.

Vinkki #8: Välitä asiakkaasta ja työstäsi.

Vinkki #9: Ole aidosti kiinnostunut tai harkitse toista uraa.

Vinkki #10: Muista ohjata asiakasta kohti päätöksentekoa.

Vinkki #11: ”Move like a butterfly, sting like a bee” – Muhammad Ali

Vinkki #12: Jos et usko myymääsi tuotteeseen tai palveluun, sen myyminenkään tuskin luonnistuu.

Vinkki #13: Vastaa asiakkaan kysymyksiin selkeästi ja suoraan – politikointi jääköön politikoille.

Vinkki #14: Myyntityö on taidetta, ei tiedettä, ja voit huomenna olla siinä ainakin vähän parempi kuin tänään.

Vinkki #15: Jos et tiedä vastausta, älä arvaa, vaan lupaa selvittää asia. Veikkaamalla väärin saatat kaivaa syvääkin kuoppaa itsellesi.