Kauppa vahvistaa Oikotie Työpaikkojen roolia yritysten kokonaisvaltaisena rekrytointikumppanina - ja tiimiin liittyi seitsemän uutta rekrytoinnin ja työnantajakuvan huippuosaajaa.

Työnantaja- ja vetovoimapalveluiden myötä Oikotie Työpaikat palvelee entistä laajemmin niin työnantajakuvan kehittämisessä kuin vetovoimakampanjoissa, hyvien sisältöjen ja tutkimustiedon avulla. Tavoitteena on olla paras kumppani rekrytoiville yrityksille ilmoituskanavana ja työnantajamielikuvan kehittämisessä.

– Olemme tehneet Oikotien kanssa jo pitkään onnistunutta yhteistyötä Vastuullinen Kesäduuni -kampanjan kehittämiseksessä. Suomalaiselle rekrytoijalle kauppa merkitsee entistä kattavampaa palvelua ja uusia tapoja profiloitua ja erottua, VKD-kampanjan projektijohtaja Päivi Salminen-Kultanen iloitsee.

Käytännössä T-Median työnantajakuva- ja vetovoimapalvelut löytyvät jatkossa Oikotien palveluvalikoimasta. Vastuullinen kesäduuni -kampanja toimii siis osana Oikotie Työpaikkoja ja sen toimintaperiaatteet säilyvät ennallaan.

Samaan aikaan Oikotien ja Sanoman verkoston näkyvyyden tarjoamat mahdollisuudet ovat nyt entistä helpommin saatavilla Vastuullisen Kesäduunin asiakkaille.

– Uudet tuulet ovat mahdollisuuksia täynnä ja odotamme innolla, että pääsemme jatkamaan merkityksellistä työnantajakuvaviestintää. Myös kysymykset, toiveet ja ideat ovat tervetulleita, Oikotie Työpaikkojen johtaja Joonas Pihlajamaa sanoo.