Kesätyöntekijät


Hyödynnä onnistuneet kesätyökokemukset rekrytointiviestinnässä 

  • Kesätyöpaikoissa viihdytään tutkitusti hyvin: 96% kesätyöntekijöistä suosittelisi yritystä jossa on ollut kesätöissä (Lähde: Vastuullinen kesäduuni tutkimus 2017).
  • Kesätyöntekijät ovat erinomaisia työntekijälähettiläitä – he kertovat mielellään positiivisista kokemuksista ja jakavat niitä sosiaalisessa mediassa
  • Nuoret huomioivat arvokkaita asioita yrityksestä joista voidaan viestiä raikkaalla tavalla ulospäin
  • Kesätyöpaikka on monelle ensikosketus työelämään – erittäin tärkeä työnantajakuvallinen merkitys

Peruspaketti

  • 1 video kesätyöntekijästä, yhden päivän kuvaukset
  • 2 viikon Facebook- ja Instagram-kampanja, jossa voidaan käyttää videota tai kuvaa
  • 2 viikon Sanoma mobile optimizer -kampanja Sanoman mobiiliverkossa. Kampanjaan tehdään 3 banneria (still-kuvilla), aineiston valmistus Sanomilla.
  • Tulosraportointi

Hintaan lisätään alv.

5 950 €

Premiumpaketti

  • 3 videota kesätyöntekijöistä, yhden päivän kuvaukset
  • 3 viikon Facebook- ja Instagram-kampanja, jossa voidaan käyttää videota tai kuvaa
  • 3 viikon Sanoma mobile optimizer -kampanja Sanoman mobiiliverkossa. Kampanjaan tehdään 3 banneria (still-kuvilla), aineiston valmistus Sanomilla.
  • Tulosraportointi

Hintaan lisätään alv.

10 050 €
Array