Helsingin Sanomat, HS Metro & HS Tehopaketti

Helsingin Sanomat

Helsingin Sanomat on Suomen arvostetuin ja luotetuin työpaikkamedia, jonka avulla tavoitat sekä aktiiviset että passiiviset työnhakijat. Hesarissa rakennat vahvasti työnantajakuvaa kaikille sidosryhmille. Hesarilla on päivittäin 688 000 lukijaa*, sunnuntaisin lukijoita on tätäkin enemmän. Sunnuntain lehteä luetaan jopa 67 minuuttia ja lehti luetaan tarkasti kannesta kanteen.
Ura & Työ osio sijaitsee sunnuntaisin lehden B-osassa. Avoimet työpaikat -, Avoimet virat - ja Nimitykset –ilmoituskoosteet ovat heti talous- ja työelämäsisällön jälkeen. Muina julkaisupäivinä ilmoitukset sijaitsevat luokitelluissa ilmoituksissa.

Työnantajalla on käytettävissä useita ilmoituskokoja myös toimituksellisessa mediaympäristössä mm. työnantajakuvan koko sivun paikka ennen työpaikkailmoituksia. Avoin työpaikka on positiivinen asia, joka kertoo paitsi tehtävästä myös kehittymismahdollisuuksista ja yrityksen työnantajakuvasta. Ilmoitus Hesarissa herättää luottamusta ja kertoo työnantajan panostavan rekrytointiin.

Hesarin etu- ja kokosivun mainospaikat ovat monikanavaisia. Tarjoamme mainostajalle mahdollisuuden tavoittaa kaikki Hesarin lukijat riippumatta siitä mistä sisältöjä kulutetaan. Monikanavainen uutismedia tavoittaa lukijat laadukkaassa mediaympäristössä tehokkaammin kuin koskaan. Hesari tavoittaa miljoona suomalaista kaikissa kanavissa, joka päivä. 

Mediakortti

Hinnat

*KMT 2017 / KANTAR TNS

HS Metro

Tavoita kaupunkilaiset Suomen luetuimmassa kaupunkilehdessä, HS Metrolla on päivittäin 231 000 lukijaa**.
Mainonta HS Metrossa tavoittaa aktiiviset kaupunkilaiset, jotka ovat kiinnostuneita monipuolisesti eri elämän aiheista. HS Metro tiivistää päivän uutiset ja puheenaiheet mielenkiintoiseksi paketiksi. Keskiviikkoisin lehdessä ilmestyy Uusi ura- osio jossa on työ- ja koulutusteema, osiolla on jo vakiintunut asema työnhakijoiden keskuudessa. HS Metrossa on mahdollista tehdä erottautuvaa rekrytointiviestintää luovien mainosratkaisujen avulla.

Lehti jaetaan joka arkiaamu pääkaupunkiseudulla ja Uudenmaan lähialueilla. Torstaisin ja perjantaisin HS Metroa jaetaan myös yhteensä 160 000 kpl kotitalouksiin, johon Helsingin Sanomia ei ole tilattu. Mainostaminen HS Metrossa tuo kampanjoihisi merkittävän määrän lisäkontakteja. Yhdessä Hesarin kanssa se muodostaa pääkaupunkiseudun tavoittavimman printtimedian, jossa myös alueellinen kohdentaminen on mahdollista

**TNS Atlas tammi-kesäkuu 2017

Mediakortti

Hinnat

HS Tehopaketti

HS Tehopaketti tuo entistäkin laajemman tavoittavuuden pääkaupunkiseudulla!
Täydennä kokosivusi tavoittavuus päivittämällä se HS Tehopaketiksi, jolloin mainos näkyy myös HS Metrossa.
HS Metro tuo + 20% lisää tavoittavuutta monikanavaiselle kokosivulle PK-seudulla.
HS Tehopaketti lisää mainoksen nettotavoittavuutta yli 80 000 lukijalla PK-seudulla

Mediakortti

 

Työpaikkailmoitukset

Jätä työpaikkailmoitus verkkokaupan kautta helposti Helsingin Sanomiin tai HS Metroon!

Nimitykset

Kerro uusista työntekijöistä kuvallisella ilmoituksella Hesarissa! Nimitysilmoituksen teet kätevästi verkossa. Nimitykset julkaistaan sunnuntaisin B-osassa työpaikkailmoitusten jälkeen.

Jätä yhteystietosi, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.