Vastuullisuus

Vastuullisuus on vahva keino viestiä yrityksen arvoista

vastuullinen kesäduuni

Oikotien kanssa saat tämän viestin vietyä tehokkaasti sidosryhmillesi hyödyntäen Sanoman kanavia, jotka tavoittavat parhaiten niin työnhakijat kuin päättäjätkin. Vastuullisuusviestintä ei ole sanoja, vaan tekoja.

Työnantajan maineen ja houkuttelevuuden perusta on vastuullinen rekrytointi ja työntekijöiden arvostus lähtien hakijakokemuksesta ja läpi työtehtävän elinkaaren.

Vastuullinen kesäduuni -kampanja on Suomen laajin työnantajamielikuvakampanja 

Oikotie Työpaikkojen Vastuullinen kesäduuni -kampanja on Suomen laajin työnantajamielikuvakampanja ja merkittävimpiä työelämän vastuullisuushankkeita. Kampanjan vastuullisuusperiaatteisiin sitoutuu vuosittain yli 500 organisaatiota tarjoten positiivisia kesätyökokemuksia lähes 100 000:lle 14-29- vuotiaalle koululaiselle, opiskelijalle ja nuorelle aikuiselle.

Vastuullisuus on vahva keino viestiä yrityksen arvoista ja toimintatavasta sekä rakentaa positiivista työnantajakuvaa.

Tänä päivänä vastuullisuus on vahva keino viestiä yrityksen arvoista ja toimintatavasta sekä rakentaa positiivista työnantajakuvaa. Oikotien kanssa saat tämän viestin vietyä tehokkaasti sidosryhmillesi hyödyntäen Sanoman kanavia, jotka tavoittavat parhaiten niin työnhakijat kuin päättäjätkin. Vastuullisuusviestintä ei ole sanoja, vaan tekoja.

Tarjoamme työnantajille kampanjassa monipuoliset työkalut vastuullisuuden ja nuoria kiinnostavan sisällöntuotannon toteuttamiseen, vastuullisuudesta viestimiseen, kesätyökokemusten mittaamiseen ja kehittämiseen sekä verkoston ja tapahtumia parhaiden kokemusten jakamiseen.

Vuosittain Kesäduunikilpailuun ja -tutkimukseen vastaa lähes 8000 nuorta 

Kampanja on myös Suomen suurimpia työelämän kehittämishankkeita. Yhdessä nuorten ja kampanjassa mukana olevien työnantajien kanssa kehitämme suomalaista kesätyötä seuraavalle tasolle. Kampanja huipentuu vuosittain Suomen suurimpaan kesäduunitutkimukseen, jonka yhteydessä julkaistaan vuoden vastuullisimmat kesätyönantajat kolmessa eri kategoriassa. Nuoret arvioivat omaa kesätyönantajaansa 27 kriteerin pohjalta. Vuosittain Kesäduunikilpailuun ja -tutkimukseen vastaa lähes 8000 nuorta. 

Myös asiakkaamme arvostavat asiantuntemustamme, josta osoituksena yli 90 % Vastuullinen kesäduuni -kampanjaan osallistuvista organisaatioista jatkaa aina seuraavalle kaudelle. Kampanjalogo tunnetaan nuorten keskuudessa: heille se on tae onnistuneesta kesätyöstä. Seuraava kausi 2020 on kampanjan 10-vuotisjuhlakausi.

Haluatko kuulla lisää vastuullisuudesta?

Oli tarpeesi ajankohtainen rekrytointiin, organisaation kehittämiseen tai työnantajakuvaan, autamme tarpeittesi mukaan. Tilaa alla olevalla lomakkeella uutiskirjeemme tai pyydä suoraan yhteydenottoa asiantuntijaltamme!