Niemi Palvelut: Lisää pulpetteja NiemiAkatemiaan
Niemi Palvelut Oy
Niemi Palveluiden tavoitteena oli tuoda esille se, että Niemi luo uusia työpaikkoja Suomeen sekä se, että muuttotehtävät edellyttävät erityisosaamista, johon Niemi Palvelut tarjoaa oppia Niemi®Akatemiassa.
Lisäksi tavoitteena oli saada lisää hakemuksia ja hyviä työntekijöitä tarjolla oleviin monipuolisiin työtehtäviin, kertoo Niemi Palveluiden toimitusjohtaja Ilpo Niemi.
Tulokset
Ilmoituksen jälkeen nettisivujen kautta tuli noin 15% enemmän hakemuksia kuin normaalisti vastaavana ajankohtana. Lisäksi asiakas sai paljon avoimia hakemuksia, joista näkyi innostus itsensä kehittämiseen ja motivaatio tehdä erilaisia työtehtäviä työkokemus- ja koulutustaustasta riippumatta.
Hakemusten joukoissa oli ilahduttavan paljon persoonallisia, jopa mukaansatempaavia hakemuksia. Kaiken kaikkiaan kampanjan antoi huimasti tukea asiakkaan kevään rekrytointeihin ja lisätukea positiiviseen työnantajakuvaan.
Saimme kampanjasta runsaasti positiivista palautetta ympäri Suomen. Ilmoituksemme oli myös herättänyt laajasti esimerkiksi kahvipöytäkeskusteluja työllisyydestä ja nuorten työllistymisestä, kertoo Ilpo Niemi.
Kotisivuillamme kampanjasivun kävijämäärä oli Helsingin Sanomien ilmestymispäivänä 24.4. lähes kuusikertaa suurempi kuin sivujemme kävijämäärä yleensä on sunnuntaisin. Kampanjasivulla vietettiin aikaa keskimäärin hieman yli minuutti.
Tämä oli toinen kerta, kun meillä oli Helsingin Sanomien etusivulla kokosivun ilmoitus ja olemme molemmilla kerroilla olleet erittäin tyytyväisiä kampanjan tuloksiin. Printti-Hesarin etusivu yhdistettynä digitaalisiin kanaviin herättää paljon huomiota ja saa aikaan keskustelua. Olen varma, että Niemen brändi vahvistui ja ihmiset tuntevat nyt paremmin tarjoamamme työmahdollisuudet.
Haluatko kuulla lisää?
Oli tarpeesi ajankohtainen rekrytointiin, mainontaan tai työnantajakuvaan, autamme tarpeittesi mukaan. Tilaa alla olevalla lomakkeella uutiskirjeemme tai pyydä suoraan yhteydenottoa asiantuntijaltamme!