Työkokemus

Laskutusasiantuntija ja SAP KeyUser

Sanoma Pro Oy
9/2007 - 10/2020
"
Asiakasneuvoja ja back-office-osaaja, laskutus- ja tuotetietokanta-asiantuntija sekä SAP Key User


Monipuoliset asiakaspalvelu- ja tukitehtävät ulkoisille ja sisäisille asiakkaille esim. opetus- ja koulutustuotteisiin ja oppimateriaaleihin liittyen: oppilaitokset, opettajat, sisäinen asiantuntijaverkosto, B-to-B- ja B-to-C-asiakkaat.

Asiakastietojen hallinta (mm- Sales Force).

Vahva järjestelmä osaaminen ja osana Master data -tiimiä toimiminen: tuotteiden tilausprosessista ja monititoroinnista vastaaminen. Tuotehallinta SAP:n pääkäyttäjänä sekä asiakasprosessissa mm. myyntilaskutuksesta ja laskujen korjauksista vastaaminen.

Erilaiset raportointiin liittyvät tehtävät mm. myynti- ja taloushallintotiimille.

Customer service representetive

Citibank Internatiolal PLC
9/2004 - 9/2007
"
Ensimmäinen Suomen Citibankiin palkattu työntekijä asiakaspalveluun. Mukana luomassa käytänteitä Suomen konttorilla. Perehdytystä, asiakaspalvelua, myyntiä

Asiakasneuvoja

Atelier Golden Scnitt
1/2002 - 12/2004
"
Asiakaspalvelu puhelimitse, myyntityö, perehdytys ja avustavat markkinointiehävät

Kielitaito

  • EnglantiHyvä
  • RuotsiTyydyttävä