Työkokemus

Palveluneuvoja

Nordea Pankki Suomi Oyj
12/2009 -
"
Kasvotusten tapahtuva asiakaspalvelu henkilöasiakkaille päivittäispankkipalvelujen parissa kuten maksuasiat, säästämisen suunnitelmat, luottoasiat, digipalvelujen käytön opastus (mobiilipankki, verkkopankki jne.), uusien pankkilaisten perehdytys noin 2.5 vuoden ajan

Messuavustaja, markkinoinnin harjoittelu

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
9/2008 - 2/2009
"
pääkaupunkiseudun ura- ja rekrytointimessuihin liittyvät tehtävät yhdessä muiden järjestäjien kanssa, kuten viestintä asiakkaiden ja muiden sidosryhmien kanssa, tiedonkeruu Internetistä ja sen perusteella taulukoiden luomista, järjestäjän kotisivujen päivitys, kokousmuistiinpanojen kirjoittaminen, ohjelman suunnittelu ja vastuu ohjelman toteutumisesta messulavalla messupäivänä, asiakastyytyväisyystutkimuksen suunnittelu, toteutus, tulosten analysointi, raportointi ja esittely (opinnäytetyö) ja messutyön ohessa työnantajan opiskelijarekisterin ylläpito ja päivitys

Vaatekaupan myyjä

Seppälä
6/2006 - 9/2008
"
henkilökohtainen myyntityö, lisämyynti, kassan tehtävät, tilitys, vaatteiden hinnoittelu, hälyttäminen ja hengarointi, myymälän ylläpito, tuuraus sairaustapauksissa muissa pk-seudun Seppälöissä

Markkinoinnin harjoittelu

Fida International
4/2008 - 6/2008
"
Työni hyväntekeväisyysjärjestössä sisälsi runsaasti kartoitusta, itsenäistä työskentelyä Internetin avulla ja puhelimitse. Tein kartoitusta tarvittavista materiaaleista Fida second hand myymälöissä, vertasin verkkoviestintää eri katastrofiavun ammattimaisesti toimittavien organisaatioiden välillä, raportoin avustusjärjestöjen " erilainen lahja "tyyppisistä verkkokaupoista. Kirjoitin myös muita raportteja.

Harjoittelun kautta sain ymmärrystä ei kaupallisen eli non profit järjestön markkinoinnin ja viestinnän haasteista. Tekemäni työ ja raportit olivat hyödyllisiä työnantajalleni.

Kielitaito

  • SuomiÄidinkieli
  • EnglantiHyvä